Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

gstone

När kommer Wonka credits upp ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 20:48:53När kommer Wonka credits upp ?
Förhoppningsvis redan ikväll, men det kan dröja till imorgon om något oturas. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 december 2023 kl. 21:57:46Förhoppningsvis redan ikväll, men det kan dröja till imorgon om något oturas. :)
Hoppas snart jag vill se listan innan jag eventuellt begår självmord😰😓

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 21:59:06Hoppas snart jag vill se listan innan jag eventuellt begår självmord😰😓
Nejdu, inte ska du begå självmord, det är aldrig en bra idé.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2023 kl. 22:01:15Nejdu, inte ska du begå självmord, det är aldrig en bra idé.
Jag är rädd att pappa ska dö 🥺😰😰😥🫣🫣🫣

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 21:59:06Hoppas snart jag vill se listan innan jag eventuellt begår självmord😰😓
Du överlever säkert ett dygn till, om det kniper - du kan ju ändå inte gå och se Wonka på bio förrän tidigast imorgon afton, och hur många är det egentligen som går och ser en biofilm första dagen när det är en onsdag...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 december 2023 kl. 22:35:12Du överlever säkert ett dygn till, om det kniper - du kan ju ändå inte gå och se Wonka på bio förrän tidigast imorgon afton, och hur många är det egentligen som går och ser en biofilm första dagen när det är en onsdag...?
Jag kanske inte kommer kunna se den alls 😰😢😭❗️

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 22:39:31Jag kanske inte kommer kunna se den alls 😰😢😭❗️
I så fall har du ju ändå inget direkt behov av creditlistan...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 december 2023 kl. 22:40:40I så fall har du ju ändå inget direkt behov av creditlistan...

allt är väldigt fruktansvärt just nu i alla fall.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 december 2023 kl. 22:35:12Du överlever säkert ett dygn till, om det kniper - du kan ju ändå inte gå och se Wonka på bio förrän tidigast imorgon afton, och hur många är det egentligen som går och ser en biofilm första dagen när det är en onsdag...?
Jag tänker se Wonka på Lördag  :D

gstone

Den kanadiska animerad kortfilmen Bob's Broken Sleigh har just kommit upp på ViaPlay med svenskt tal.

Om den har svenska credits kanske Daniel kan lägga upp dom på hemsidan( vid nästa uppdatering) ? 

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 15 december 2023 kl. 09:59:36Den kanadiska animerad kortfilmen Bob's Broken Sleigh har just kommit upp på ViaPlay med svenskt tal.

Om den har svenska credits kanske Daniel kan lägga upp dom på hemsidan( vid nästa uppdatering) ?
Såg inga credits tyvärr.

gstone

gstone

Kan du möjligen få credits till den animerad filmen Viljas Äventyr ? ???

gstone

Snälla Daniel, Kan du skriva av dubb credits till Disney Plus serien Kiff och lägga upp på hemsidan ?