Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 22:27:29Jag är jätte ledsen 😢
Det förstår jag, men du behöver inte vara orolig, tids nog kommer du över det, var så säker.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2023 kl. 22:35:37Det förstår jag, men du behöver inte vara orolig, tids nog kommer du över det, var så säker.
Han är inte död !

Bara väldigt sjuk 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 22:38:39Han är inte död !

Bara väldigt sjuk
Detvar iallafall skönt att höra.

gstone

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2023 kl. 22:41:30Detvar iallafall skönt att höra.
Tänkte bara informera om att ambulansen har kommit nu 👍

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 23:09:45Tänkte bara informera om att ambulansen har kommit nu 👍
Hoppas på det bästa.

gstone

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 21:53:50Något hemskt händer med pappa och mamma har ringt ambulansen 😨😰😥😥😭😭😭😭

Jag vet inte vad jag ska göra 🥺😰🫣🫣🫣

Jag befarar de värsta 😭😭😭😭😭😱😱😱😱
Nu mår jag mår bättre mentalt  :)

Skokaka

Jag förstår hur det känns. När morsan gick bort så ville jag ta livet av mig. Men jag är ändå för rädd för att faktiskt göra det. 

Det är i hela fall tur att din farsa är okej. Och det är bra att du mår bättre nu. Jag hoppas också på det bästa.

gstone

gstone

MOA

En riktigt sorlig sak e att Carlos Inigo som spelade Toad i Super Mario Bros Super Shows latinspanska dubbning gick bort 2017. Han blev enbart 56 år & han spelade också Rocko i Rocko's Modern Life :'( :'(

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 21:53:50Något hemskt händer med pappa och mamma har ringt ambulansen 😨😰😥😥😭😭😭😭

Jag vet inte vad jag ska göra 🥺😰🫣🫣🫣

Jag befarar de värsta 😭😭😭😭😭😱😱😱😱
Nu är pappa hemma igen

KurageDHH

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 december 2023 kl. 22:55:32Att sen du inte tycker om filmen har vi alla förstått för länge sen, men uppenbarligen är det många som inte håller med dig.
Jag skulle må mycket bättre om det finns fler än bara jag som hatar filmen runt om i Norden..
SÅ ATT JAG SKULLE INTE KÄNNA MIG J*KLA ENSAMT OM ATT HATA FILMEN!  >:(

Jag har fått nog om att alla/Merparten älskar/gillar den smörjan så därför startar jag en tråd om detta som nu du har stängt av

Lilla My

Citat från: KurageDHH skrivet 22 december 2023 kl. 20:10:15Jag skulle må mycket bättre om det finns fler än bara jag som hatar filmen runt om i Norden..
SÅ ATT JAG SKULLE INTE KÄNNA MIG J*KLA ENSAMT OM ATT HATA FILMEN!  >:(

Jag har fått nog om att alla/Merparten älskar/gillar den smörjan så därför startar jag en tråd om detta som nu du har stängt av
Ibland har man en impopulär åsikt. Bara att acceptera, svälja och gå vidare. Att skrika sig hes om sin åsikt kommer inte få fler att tycka som du.