Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: KurageDHH skrivet 22 december 2023 kl. 20:10:15Jag skulle må mycket bättre om det finns fler än bara jag som hatar filmen runt om i Norden..
SÅ ATT JAG SKULLE INTE KÄNNA MIG J*KLA ENSAMT OM ATT HATA FILMEN!  >:(

Jag har fått nog om att alla/Merparten älskar/gillar den smörjan så därför startar jag en tråd om detta som nu du har stängt av
Har du nya argument är du som sagt välkommen att skriva dessa i tråden om Barbie - men fanns det personer på forumet som tyckte som du och i synnerhet lika starkt som du, så borde de nog ha skrivit det redan i den tråden. :)

gstone

Citat från: KurageDHH skrivet 22 december 2023 kl. 20:10:15Jag skulle må mycket bättre om det finns fler än bara jag som hatar filmen runt om i Norden..
SÅ ATT JAG SKULLE INTE KÄNNA MIG J*KLA ENSAMT OM ATT HATA FILMEN!  >:(
Jag känner så synd om dig 😒😏😅

(Det här är ironi😉)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag skulle nog säga att Oppenheimer är klart sämre, många har kopplat ihop filmerna som "Barbenheimer", men personligen tycker jag att Oppenheimer tillhör en av tidernas mest överskattade filmer någonsin, kan vara för att jag inte är vidare förtjust i vuxenfilmer, visst det FINNS vissa positiva saker i filmen (till exempel skådespeleriet i synnerhet av Emily Blunt, samt delar av miljöerna plus vissa andra saker), men överlag är det en enda stor röra som är intetsägande och tråkig och seg och svår att hänga med i, tre timmar är på tok för mycket, speciellt för en vuxenfilm, när jag satt och såg filmen på bio väntade jag på att den skulle ta slut, och för ovanlighetens skull lämnade jag salongen frivilligt direkt efter att eftertexterna börjat rulla, så av dessa två skulle jag säga att Barbie definitivt är att föredra hands down.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 december 2023 kl. 00:05:54Jag skulle nog säga att Oppenheimer är klart sämre, många har kopplat ihop filmerna som "Barbenheimer", men personligen tycker jag att Oppenheimer tillhör en av tidernas mest överskattade filmer någonsin, kan vara för att jag inte är vidare förtjust i vuxenfilmer, visst det FINNS vissa positiva saker i filmen (till exempel skådespeleriet i synnerhet av Emily Blunt, samt delar av miljöerna plus vissa andra saker), men överlag är det en enda stor röra som är intetsägande och tråkig och seg och svår att hänga med i, tre timmar är på tok för mycket, speciellt för en vuxenfilm, när jag satt och såg filmen på bio väntade jag på att den skulle ta slut, och för ovanlighetens skull lämnade jag salongen frivilligt direkt efter att eftertexterna börjat rulla, så av dessa två skulle jag säga att Barbie definitivt är att föredra hands down.
Du gillar nog inte Oppenhimer för att det är en vuxen film  ;D ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 23 december 2023 kl. 00:11:21Du gillar nog inte Oppenhimer för att det är en vuxen film  ;D ;)
Precis, men jag gav ändå filmen en ärlig chans.

Skokaka

Jag glömde att säga detta några dagar tidigare, men jag har hört att Peter Harryson är sjuk och kan inte röra sig. :'(

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 24 december 2023 kl. 20:54:41Jag glömde att säga detta några dagar tidigare, men jag har hört att Peter Harryson är sjuk och kan inte röra sig. :'(
Det var trista nyheter...

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 24 december 2023 kl. 20:54:41Jag glömde att säga detta några dagar tidigare, men jag har hört att Peter Harryson är sjuk och kan inte röra sig. :'(
Så ingen mer dubbningen för honom alltså ? :-\

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 21:03:56Så ingen mer dubbningen för honom alltså ? :-\
Det verkar inte så...

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 21:03:56Så ingen mer dubbningen för honom alltså ? :-\
Förhoppningsvist så blir han okej igen...

Steffan Rudvall

Minns du var du fick reda på det? Jag har googlat men kan inte hitta något som publicerats nyligen om detta.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2023 kl. 21:19:37Minns du var du fick reda på det? Jag har googlat men kan inte hitta något som publicerats nyligen om detta.
Det var när jag startade datorn, då nämndes dessa nyheterna.

Lillefot

Tråkigt, men det är inte första gången som han i så fall har drabbats av sjukdom. Värst var det 2019, då fick han nämligen blodförgiftning och höll verkligen på att dö:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Xg99wE/peter-harryson-om-tiden-pa-sjukhuset-jag-var-dod
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Lilla My

gstone

Lilla My ogillade Önskan 😫😩😭