Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Behöver svar innan nyår, vilken replik av Mega Man borde jag använda i min kommande multilanguage video?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 december 2023 kl. 16:09:51Behöver svar innan nyår, vilken replik av Mega Man borde jag använda i min kommande multilanguage video?
Jag har lite dålig koll på det här, men: "Äh, nu sköt han sig själv och blev kär i Mother Brain!"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 december 2023 kl. 21:30:33Jag har lite dålig koll på det här, men: "Äh, nu sköt han sig själv och blev kär i Mother Brain!"
Skokaka kommer från ingenstans & gör de igen! De enda som e riktigt dålig med Kapten N dubbningar e att nästan alla VA e okända. Har inte hittat nån information alls & kan också säga att de har dubbats på betydligt mindre språk än Super Mario Bros Super Show

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 december 2023 kl. 23:35:59Skokaka kommer från ingenstans & gör de igen! De enda som e riktigt dålig med Kapten N dubbningar e att nästan alla VA e okända. Har inte hittat nån information alls & kan också säga att de har dubbats på betydligt mindre språk än Super Mario Bros Super Show
Jag har ärligt talat inte sett just denna serien, men av att döma ljudklipp och samt att jag hörde dig göra en imitation av Mega Man så kom jag på den. Undrar hur du kommer att hitta dubbningar till en multilanguage video om de inte hittas någonstans...🤔

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 december 2023 kl. 23:41:30Jag har ärligt talat inte sett just denna serien, men av att döma ljudklipp och samt att jag hörde dig göra en imitation av Mega Man så kom jag på den. Undrar hur du kommer att hitta dubbningar till en multilanguage video om de inte hittas någonstans...🤔
Asså jag hittar avsnitt med språken men ingen information om vilka som medverkar så de de därför

MOA

Nu lät alla röster bättre än originalet, jag gillar Olivier Destrez

https://www.youtube.com/watch?v=C95N5X1Ey0U

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2024 kl. 12:48:41Nu lät alla röster bättre än originalet, jag gillar Olivier Destrez

https://www.youtube.com/watch?v=C95N5X1Ey0U
Ja, denna gången var alla rösterna rätt bra, åtminstone låter de bättre än på engelska. Wow. :o 

Uppenbarligen blev det Links catchphrase, förmodligen den kortaste multilanguage videon och med de kortaste klippen. 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2024 kl. 23:38:24Ja, denna gången var alla rösterna rätt bra, åtminstone låter de bättre än på engelska. Wow. :o

Uppenbarligen blev det Links catchphrase, förmodligen den kortaste multilanguage videon och med de kortaste klippen.
Ja & när jag behövde introt så fanns det inte tillängligt på Brasiliansk Portugisiska & Italienska.
Här är min beskrivning om Hasse
bandicam 2024-01-02 15-53-33-924.jpg

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2024 kl. 23:44:57Ja & när jag behövde introt så fanns det inte tillängligt på Brasiliansk Portugisiska & Italienska.
Här är min beskrivning om Hasse
bandicam 2024-01-02 15-53-33-924.jpg
Jaså? Den ENDA nordiska landet? Men ja, även om Link är inte så snäll här så låter han nästan perfekt pga Hasse. 

MOA

Här kommer näst största prinsessan, Virginie Ledieu & Céline Monsarrat låter riktigt bra

https://www.youtube.com/watch?v=RevoowBFxks

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 januari 2024 kl. 13:44:31Här kommer näst största prinsessan, Virginie Ledieu & Céline Monsarrat låter riktigt bra

https://www.youtube.com/watch?v=RevoowBFxks
Nu när jag tänker efter, förra videon var bara om Links catchphrase, MEN... Det är ju Link som säger det så då har du redan gjort honom... 

Zeldas video är lite längre än Links, så de två kortaste hittills. ;) Ganska bra röster här också...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 januari 2024 kl. 22:04:06Nu när jag tänker efter, förra videon var bara om Links catchphrase, MEN... Det är ju Link som säger det så då har du redan gjort honom...

Zeldas video är lite längre än Links, så de två kortaste hittills. ;) Ganska bra röster här också...
Jag hoppade faktiskt över, vilken replik kan jag använda på Ganon? Han pratar inte i introt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 januari 2024 kl. 23:35:26Jag hoppade faktiskt över, vilken replik kan jag använda på Ganon? Han pratar inte i introt
Nåja, tekniskt sätt så gjorde du som sagt redan Link i hela fall. ;) 

Och kanske i Ganons första scen? ("Tydligen om jag vill ha Vishetens Pyramid så måste jag hämta den själv. Det är en tävling för amatörmagi i Hyrule idag. Jag ska delta i tävlingen!")

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2024 kl. 13:10:47Orlando Mezzabota låter bäst

https://www.youtube.com/watch?v=eWXDDSqvymI
Den längsta videon utav Zelda karaktärerna. Och alla klipp denna gången är samma, förutom slutet, förstås. Men du sa att det var Gunnar Ernblad två gånger, trots att den andra är väl ändå Johan Hedenberg? ???