Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 januari 2024 kl. 23:46:15Specialutgåvan verkar dock ha givits ut i två upplagor så jag undrar om den här faktiskt är så sällsynt.
Låt mig får glädjas ändå !

Jag anser att den är sällsynt  ;)

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 januari 2024 kl. 23:46:15Specialutgåvan verkar dock ha givits ut i två upplagor så jag undrar om den här faktiskt är så sällsynt.
Jag har gjort ett riktigt kapp 😍😁🥳❗️

MOA

2023 gav mig 2 nya favoritfilmer: Dot & Kängurun & Modiga Lilla Brödrosten

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2024 kl. 11:39:052023 gav mig 2 nya favoritfilmer: Dot & Kängurun & Modiga Lilla Brödrosten
2023 gav mig en ny favoritfilm med 

Disneyfantasten

gstone

gstone

Jag är fortfarande väldigt glad över knappt jag gjord på Järnjätten  DVDn igår :D :D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2024 kl. 16:38:15Jag är fortfarande väldigt glad över knappt jag gjord på Järnjätten  DVDn igår :D :D
Du gjorde ett bra kapp, filmen kanske inte är så sällsynt på DVD som vissa andra men den utgåvan börjar ju bli äldre och därför blir den som alla andra svårare att få tag på.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2024 kl. 10:01:44Synsk ?
Jag är inte synsk, men när hennes inlägg är Jag har köpt mig en akustisk gitarr och hon svarar på din fråga med Så här står jag med min nya gitarr och nu ska vi på turné så är det ju ganska självklart att hon citerar Lasse Berghagens klassiska låt.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 januari 2024 kl. 16:43:06Jag är inte synsk, men när hennes inlägg är Jag har köpt mig en akustisk gitarr och hon svarar på din fråga med Så här står jag med min nya gitarr och nu ska vi på turné så är det ju ganska självklart att hon citerar Lasse Berghagens klassiska låt.
Det var ju inte självklart eftersom att ingen annan i tråden listade ut det  ;)

MOA

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2024 kl. 13:34:422023 gav mig en ny favoritfilm med
Eller jag såg faktiskt Dot & Kängurun för första gången i slutet av 2022 men såg om filmen under kommande år

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2024 kl. 17:54:48Eller jag såg faktiskt Dot & Kängurun för första gången i slutet av 2022 men såg om filmen under kommande år
Kul att du gilla den så mycket :D

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2024 kl. 11:39:052023 gav mig 2 nya favoritfilmer: Dot & Kängurun & Modiga Lilla Brödrosten
Var du nöjd med filmerna respektive dubbningar ? :)