Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2024 kl. 20:57:44Mario Filmen är också en stor favorit, kommer se om den under detta år, underbara film ;D
Citat från: Lillefot skrivet  6 januari 2024 kl. 21:16:47Instämmer, den kanske inte är något "mästerverk" i kritikers ögon men folket på Illumination gjorde ett kanonjobb med den. Och det var längesedan jag såg en film som höll mig lika engagerad och underhållen som jag var när jag såg den.
Själv tycker jag att den mest bara var bra, ingen favoritfilm hos mig men ändå välgjord och sevärd och långt ifrån dålig, samma med årets Barbie-film.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

gstone

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2024 kl. 20:57:44Mario Filmen är också en stor favorit, kommer se om den under detta år, underbara film ;D
Jag håller mer. Det var den bästa i förra året för mig. :D

MOA

Jag nostalgitrippade till Knäppiga Kurre idag ;D ;D Kan ni tro att jag blev galen?

Lillefot

Remaken av Dead Space är bara ren och skär spelglädje. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Musikalen Dreamgirls sättas upp i Sverige för första gången 😀🇸🇪🥳❗️

På Chinateatern i Stockholm i September  :D

https://t.co/awqLM5IN1k

Handlingen är löst inspirerad av dem verkliga historian om Soul gruppen The Supremes ;)

Ni kanske set film versionen med Eddie Murphy, Beyoncé och Prinsessan Tiana 😁😉

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 13 januari 2024 kl. 00:12:06Remaken av Dead Space är bara ren och skär spelglädje. :)
Vad kul att du tycker det  :D 

Trevligt när andra människor på forumet är glada  :D

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 00:16:49Musikalen Dreamgirls sättas upp i Sverige för första gången 😀🇸🇪🥳❗️

På Chinateatern i Stockholm i September  :D

https://t.co/awqLM5IN1k

Handlingen är löst inspirerad av dem verkliga historian om Soul gruppen The Supremes ;)

Ni kanske set film versionen med Eddie Murphy, Beyoncé och Prinsessan Tiana 😁😉
Det låter allt som en intressant premiss, vi får hoppas att den blir bra.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Steffan Rudvall

Ja, då har man påbörjat sin andra vecka på det nya jobbet det här blir nog jättebra många trevliga kollegor och elever.

gstone

Jag blev väldigt glad nä jag upptäckte att det fans en svensk dubbning av The Town Santa Forgot.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 januari 2024 kl. 11:25:07Jag blev väldigt glad nä jag upptäckte att det fans en svensk dubbning av The Town Santa Forgot.
Jag har ett tydligt minne av att jag ska ha digitaliserat VHS-filmen med Staden som jultomten glömde/The Town Santa Forgot en gång i tiden, så hittar jag åt den DVD:n kan jag ta och lägga upp filmen på Archive.org. :)
(Men tyvärr vet jag inte var exakt jag har den DVD:n, då jag tydligen bränt ut den på DVD och tagit bort den från hårddisken för att spara utrymme...)

MOA