Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Jag önskar credits till Disney Channel serien Jessie.

Serien har credits på Disney Plus,
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 januari 2024 kl. 21:29:23Jag önskar credits till Disney Channel serien Jessie.

Serien har credits på Disney Plus,
Jag har faktiskt precis fått tag i kompletta credits till Jessie (och då menar jag verkligen kompletta...!), så det kommer vid nästa uppdatering. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 januari 2024 kl. 22:39:16Jag har faktiskt precis fått tag i kompletta credits till Jessie (och då menar jag verkligen kompletta...!), så det kommer vid nästa uppdatering. :)
Underbart :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 januari 2024 kl. 22:39:16Jag har faktiskt precis fått tag i kompletta credits till Jessie (och då menar jag verkligen kompletta...!), så det kommer vid nästa uppdatering. :)
Tack så jättemycket 😁🥳😍🙏❗️

gstone

Du kanske kan lägga ut credits till Djungelgänget: Långfilmen ?

Dom finnis ju här ;)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Djungelg%C3%A4nget:_L%C3%A5ngfilmen

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:21:36Du kanske kan lägga ut credits till Djungelgänget: Långfilmen ?

Dom finnis ju här ;)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Djungelg%C3%A4nget:_L%C3%A5ngfilmen
Det har jag ju redan - det är ju från Dubbningshemsidan som Wikipedias uppgifter är tagna... ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 januari 2024 kl. 18:22:19Det har jag ju redan - det är ju från Dubbningshemsidan som Wikipedias uppgifter är tagna... ;)
Så fall är google dåligt.

gstone

Kan du få credits till  Greta Gris Biofest och Smurfarna har fest ?

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 18:27:29Så fall är google dåligt.
Vad menar du? Google hämtar ju Dubbningshemsidans uppgifter från Wikipedia. Originalkällan är Dubbningshemsidan.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 18:29:35Kan du få credits till Greta Gris Biofest och Smurfarna har fest ?
Jag måste medge att de filmerna helt gått mig förbi; jag har inte ens hört talats om dem... :-[ När, var och hur släpps dem, och av vilka distributörer?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 januari 2024 kl. 02:41:18Jag måste medge att de filmerna helt gått mig förbi; jag har inte ens hört talats om dem... :-[ När, var och hur släpps dem, och av vilka distributörer?
Vill du ha länkar ?

Daniel Hofverberg

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 januari 2024 kl. 08:17:54https://www.filmstaden.se/film/NCG192993/greta-gris-biofest

https://www.filmstaden.se/film/NCG294066/smurfarna-har-fest
En biofilm på bara 55 minuter...? Kan det verkligen finnas marknad för en så kort film...?

Jag menar, om det inte rör sig om filmer för de allra yngsta vill nog de flesta ha lite längre filmer än så, när man väl tar sig tid att ta sig till en biosalong - de flesta bor ju trots allt inte granne med en biograf...

Hursomhelst, vad jag kan hitta verkar Greta Gris biofest distribueras av Folkets Hus och Parker; men Smurfarna har fest hittar jag ingenting alls om på nätet - inte ens en originaltitel...?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 januari 2024 kl. 08:30:49En biofilm på bara 55 minuter...? Kan det verkligen finnas marknad för en så kort film...?

Jag menar, om det inte rör sig om filmer för de allra yngsta vill nog de flesta ha lite längre filmer än så, när man väl tar sig tid att ta sig till en biosalong - de flesta bor ju trots allt inte granne med en biograf...

Hursomhelst, vad jag kan hitta verkar Greta Gris biofest distribueras av Folkets Hus och Parker; men Smurfarna har fest hittar jag ingenting alls om på nätet - inte ens en originaltitel...?
Det är ju inte biofilmer dock, det är ju det som kallas knattebio och dessa är kortare just för att passa yngre barn. Oftast brukar dessa bestå av avsnitt från tv-serier...