Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Startat av Nyfiken, 27 januari 2024 kl. 10:58:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nyfiken

Jag kollar på avatar och hörde att Zukos röst har ändrats från säsong 1 till säsong 2. Jag kan bara hitta att Adam Giertz har gjort Zukos röst, vilket jag hör i säsong 2 och 3 men jag kan inte släppa att rösten låter så annorlunda i säsong 1. Någon som vet om det var en annan röstskådespelare i säsong 1 och vem i sådana fall?

gstone

Väldigt kul med den nya live action Avatar serien som kommer imorgon :D

Jag ser fram emot det :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Nyfiken

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 februari 2024 kl. 10:23:55Var det en annan röstskådespelare som gjorde rösten för Zuko? Var annorlunda i säsong 1 jämfört med säsong 2 och säsong 3? Var det nån annan röstskådespelare eller?
Det var det jag hoppades på att någon annan visste😅 Jag kan inte släppa att rösterna låter olika, det måste vara någon annan i säsong 1.