Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Röstlistor till filmer och tv-serier

Startat av TonyTonka, 18 februari 2022 kl. 18:11:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 februari 2024 kl. 15:25:40Det är väl dock deras gästspel i The New Scooby Doo Movies....
Nej

Den här också
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2024 kl. 15:53:48Nej

Den här också
Går den att lägga upp på archive.org? Det äldre programmet är betydligt mindre känt än det yngre som sändes när jag var barn

gstone

Vilka är dom svenska rösterna i Musses galna sommar ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 februari 2024 kl. 21:20:22Vilka är dom svenska rösterna i Musses galna sommar ?
Anders Öjebo är Musse Pigg, Andreas Nilsson är Kalle Anka (utom i Alpine Climbers där det där Per-Erik Hallin), Hans Lindgren är Långben, Roger Storm är berättarrösten där Långben spelar baseboll och Monica Forsberg är Knattarna.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 februari 2024 kl. 21:29:53Anders Öjebo är Musse Pigg, Andreas Nilsson är Kalle Anka (utom i Alpine Climbers där det där Per-Erik Hallin), Hans Lindgren är Långben, Roger Storm är berättarrösten där Långben spelar baseboll och Monica Forsberg är Knattarna.
Utgår du från DVD versionen eller VHS versionen? Det är ju trots allt tio år mellan de utgåvorna så skillnader kan ju förekomma...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 februari 2024 kl. 21:32:56Utgår du från DVD versionen eller VHS versionen? Det är ju trots allt tio år mellan de utgåvorna så skillnader kan ju förekomma...
Så det är inte exakt samma innehåll ? ???

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 februari 2024 kl. 21:29:53Anders Öjebo är Musse Pigg, Andreas Nilsson är Kalle Anka (utom i Alpine Climbers där det där Per-Erik Hallin), Hans Lindgren är Långben, Roger Storm är berättarrösten där Långben spelar baseboll och Monica Forsberg är Knattarna.
Tack :D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 februari 2024 kl. 21:36:00Så det är inte exakt samma innehåll ? ???
Jag vet inte, det är därför jag frågar.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 februari 2024 kl. 21:32:56Utgår du från DVD versionen eller VHS versionen? Det är ju trots allt tio år mellan de utgåvorna så skillnader kan ju förekomma...
Jag har ännu inte DVD-utgåvan i min samling så jag vet ej...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 februari 2024 kl. 22:21:21Jag har ännu inte DVD-utgåvan i min samling så jag vet ej...
Jag har heller inte lyckas få tag på den DVDn :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 februari 2024 kl. 22:21:21Jag har ännu inte DVD-utgåvan i min samling så jag vet ej...
Jag kan minnas fel, men jag har ett vagt minne av att jag ska ha DVD-utgåvan av Musses galna sommar. Jag ska kolla och se efter, så kan jag i så fall kanske lista ut om VHS- och DVD-utgåvorna är helt identiska eller inte. :)

gstone

Vilka är dom svenska rösterna i Hanna Barbaras De tre musketörerna ?

gstone

gstone

Vilka är rösterna i denna film Hanna Barbera film ?

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2024 kl. 12:42:08Vilka är rösterna i denna film Hanna Barbera film ?
Staffan Hallerstam
Gunnar Ernblad
Stig Engström
Louise Raeder

https://www.youtube.com/watch?v=_PZn_Sud4HY