Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Scooby-Doo dvd filmer

Startat av gstone, 18 februari 2024 kl. 14:14:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Detta är en tråd om Scooby-Doo direkt till dvd filmerna

Vet någon vilka dom svenska rösterna är i Scooby-Doo möter Kiss och Scooby-Doo! och Gourmetspöket ?

Om ni har andra frågor om några av Scooby-Doo direkt till dvd filmerna kan ni ta upp det i denna tråd :)

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 18 februari 2024 kl. 14:14:39Detta är en tråd om Scooby-Doo direkt till dvd filmerna

Vet någon vilka dom svenska rösterna är i Scooby-Doo möter Kiss och Scooby-Doo! och Gourmetspöket ?

Om ni har andra frågor om några av Scooby-Doo direkt till dvd filmerna kan ni ta upp det i denna tråd :)
Jesper arnfelt spelar som vanligt Shaggy, Scooby doo spelar antingen Stefan frelander eller Steve Kratz, velma spelar som vanligt av Jennie jahns, Daphne spelar som vanligt av Sharon Dyall, Fred spelar antingen Peter Sjöqvist eller Jonas Kruse.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 18 februari 2024 kl. 15:30:56Jesper arnfelt spelar som vanligt Shaggy, Scooby doo spelar antingen Stefan frelander eller Steve Kratz, 
Stefan i Scooby Doo möter kiss och Steve i Gourmetspöket.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 18 februari 2024 kl. 15:30:56Jesper arnfelt spelar som vanligt Shaggy, Scooby doo spelar antingen Stefan frelander eller Steve Kratz, velma spelar som vanligt av Jennie jahns, Daphne spelar som vanligt av Sharon Dyall, Fred spelar antingen Peter Sjöqvist eller Jonas Kruse.
Tack.

gstone

gstone

Citat från: Oskar skrivet 18 februari 2024 kl. 15:30:56Jesper arnfelt spelar som vanligt Shaggy, Scooby doo spelar antingen Stefan frelander eller Steve Kratz, velma spelar som vanligt av Jennie jahns, Daphne spelar som vanligt av Sharon Dyall, Fred spelar antingen Peter Sjöqvist eller Jonas Kruse.
Ska jag se filmerna på svenska ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 februari 2024 kl. 21:35:12Fred ?
Fred spelas av Peter Sjöquist i båda eftersom att de är dubbade innan Jonas Kruse tog över.

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 februari 2024 kl. 21:43:40Fred spelas av Peter Sjöquist i båda eftersom att de är dubbade innan Jonas Kruse tog över.
Alltså är gourmetspöket en av de sista filmerna Fred spelades av Peter?

Steffan Rudvall

Citat från: BPS skrivet 18 februari 2024 kl. 21:48:54Alltså är gourmetspöket en av de sista filmerna Fred spelades av Peter?
Ja, det är nog efter den som Kruse tar över med undantag för filmen Happy Halloween Scooby-Doo! Där är det faktiskt Sjöquist även om Kruse vid det laget hade hunnit dubba Fred i ett par filmer.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 februari 2024 kl. 21:43:40Fred spelas av Peter Sjöquist i båda eftersom att de är dubbade innan Jonas Kruse tog över.
Ska jag se  filmerna dubbade ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 februari 2024 kl. 22:11:18Ska jag se  filmerna dubbade ?
Det beror på din preferenser, men det svenska dubbningarna håller liksom en standardnivå där de inte alls är dåliga men inte heller stor biofilmsnivå.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 februari 2024 kl. 22:16:45Det beror på din preferenser, men det svenska dubbningarna håller liksom en standardnivå där de inte alls är dåliga men inte heller stor biofilmsnivå.
DVDn har båda språk(Sve tal/Eng Tal) så jag har inte direkt något att förlora :) ;)

Har du själv sett filmerna ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 februari 2024 kl. 22:31:54DVDn har båda språk(Sve tal/Eng Tal) så jag har inte direkt något att förlora :) ;)

Har du själv sett filmerna ?
Ja, det har jag gjort med barnen.

gstone

gstone