Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Disneys Sing-a-long

Startat av TonyTonka, 17 augusti 2009 kl. 20:12:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oscar Isaksson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 februari 2024 kl. 21:04:19Källa?
Personal på KM studio.

Det var så jag även fick veta, att Meta Roos var sångrösten i de roller där Christel Körner hade talrösten, tex Ursula och i Mumfie Ålen.

Intressant med creditslistan till Mumfie, är att vokalisterna inte står med.

Disneyfantasten

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 24 februari 2024 kl. 21:06:56Personal på KM studio.

Intressant med creditslistan till Mumfie, är att vokalisterna inte står med.
På tal om KM Studio, något nytt om Peter Pan, Dalmatinerna, Alice i Underlandet, Pocahontas, Ringaren i Notre Dame, Herkules, Mulan, Ett Småkryps Liv, Tarzan, Djungelboken 2, DuckTales, Nalle Puh, Räddningspatrullen, Luftens Hjältar, Darkwing Duck, Den Lilla Sjöjungfrun TV-serien, Långbens Galna Gäng, Timon och Pumbaa, Quack Pack, Lilla Djungelboken, 101 Dalmatiner TV-serien, 101 Dalmatiner spelfilmen, Mupparnas Julsaga, Den Otroliga Vandringen, Jafars Återkomst, Aladdin och Rövarnas Konung, Lejonkungen 2 Simbas Skatt, Janne Långben The Movie, m.fl.?

Steffan Rudvall

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 24 februari 2024 kl. 20:50:58Bara nyfiken, hur hittade du detta?
En av taggarna var svenskt tal jag kollar in den taggen ibland för att se om något intressant dykt upp.