Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Lesbian Visibilty Day.

Startat av Will Siv, 26 april 2024 kl. 23:59:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

(med bara 17 sekunder kvar)

Idag är det International Lesbian Visibilty Day

så.....

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 april 2024 kl. 23:59:43(med bara 17 sekunder kvar)

Idag är det International Lesbian Visibilty Day

så.....

2 ämnen om samma sak

Skokaka

Så, som respekt för lesbiska? Grattis till alla av dom! ;D 

Vänta, det var igår? Shit. :(

Will Siv

- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet 28 april 2024 kl. 00:24:10Det blev problem igår natt
Dubbningshemsidan flyttar till ny server - Sida 7 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum

@Erika kan väl sätta ihop båda....
Om den dubbletten blev enda biverkningen av att databasen blev korrupt, så får vi anse att vi hade tur. :)

Jag har tagit bort dubbletten, då den var identisk och det därför inte gav något att slå ihop trådarna.

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 april 2024 kl. 11:31:59Om den dubbletten blev enda biverkningen av att databasen blev korrupt, så får vi anse att vi hade tur. :)

Jag har tagit bort dubbletten, då den var identisk och det därför inte gav något att slå ihop trådarna.
Tackar  :)

Förresten tycker du att "högtider" (även dom som är mer "nieche") räknas som "Annan-Kultur" eller borde jag satt ämnet i "Off-Topic"?
- what.