Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Skokaka

Disneyfantasten

Ett 41-faldigt grattis till Stefan Rudvall idag, han leve hurra!

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Lillefot

Grattis till käraste Steffan på din 41-årsdag. Hoppas att du blir fint uppvaktad av dina nära och kära.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Stort tack till er alla för de fina gratulationerna!  :)

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2024 kl. 10:38:00Stort tack till er alla för de fina gratulationerna!  :)
Grattis på 41 årsdagen Steffan ;D

Mathilda Gustafsson

Grattis Steffan! Hoppas du har haft ett fint firande.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  3 maj 2024 kl. 13:46:16Grattis Steffan! Hoppas du har haft ett fint firande.
Både eleverna och kollegorna har sjungit för mig, men det riktigt firande sker ikväll med familjen.

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2024 kl. 13:59:57Både eleverna och kollegorna har sjungit för mig, men det riktigt firande sker ikväll med familjen.
Både eleverna och kollegorna? Du måste vara väldigt omtyckt, jag får passa på att säga grattis på 41 årsdagen även fast det är lite sent.

MOA

Citat från: BPS skrivet  3 maj 2024 kl. 23:40:19Både eleverna och kollegorna? Du måste vara väldigt omtyckt, jag får passa på att säga grattis på 41 årsdagen även fast det är lite sent.
Dom måste älska han jö!

Disneyfantasten

Ett 30-faldigt grattis till DisneyTLK idag, han leve, hurra!  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2024 kl. 14:19:49Ett 30-faldigt grattis till DisneyTLK idag, han leve, hurra!  :D
Han har varit inaktiv i 4 år nu

Skokaka

Även om DisneyTLK är inaktiv så önskar jag honom grattis. :)

Mathilda Gustafsson

Grattis i efterskott till vår kära Janne! Hela 92 år och still going strong!