Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag önskar credits till säsong 2 av Monsters på Jobbet som jag nu kollat är dubbad

Dock han jag bara kolla en minut så jag kan inte bidra med något mer än just att den är dubbade ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2024 kl. 23:01:48Jag önskar credits till säsong 2 av Monsters på Jobbet som jag nu kollat är dubbad

Dock han jag bara kolla en minut så jag kan inte bidra med något mer än just att den är dubbade ;)
Det är väldigt fullt upp den här veckan, med Eurovision Song Contest både tisdag, torsdag och lördag; så tiden räcker tyvärr inte till för att göra ens i närheten av så mycket som jag hade önskat.

Men så fort jag hinner ska jag ansluta med amerikansk VPN, kolla upp om Monster på jobbet har utsatta dubbcredits och i så fall skriva av dessa - men tisdag hinner man nog inte med så mycket annat än jobbet och Eurovision Song Contest, så det blir nog först på onsdag som jag hinner börja kolla...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 maj 2024 kl. 02:10:41Det är väldigt fullt upp den här veckan, med Eurovision Song Contest både tisdag, torsdag och lördag; så tiden räcker tyvärr inte till för att göra ens i närheten av så mycket som jag hade önskat.

Men så fort jag hinner ska jag ansluta med amerikansk VPN, kolla upp om Monster på jobbet har utsatta dubbcredits och i så fall skriva av dessa - men tisdag hinner man nog inte med så mycket annat än jobbet och Eurovision Song Contest, så det blir nog först på onsdag som jag hinner börja kolla...
Här är credits

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 maj 2024 kl. 02:10:41Det är väldigt fullt upp den här veckan, med Eurovision Song Contest både tisdag, torsdag och lördag; så tiden räcker tyvärr inte till för att göra ens i närheten av så mycket som jag hade önskat.

Här är skärmdumpar på hela säsong 2. Som synes har alla tio avsnitten olika credits.

Disneyfantasten

Citat från: Anders M Olsson skrivet  8 maj 2024 kl. 20:22:17Här är skärmdumpar på hela säsong 2. Som synes har alla tio avsnitten olika credits.
Vad nu!? Ingen Jan Mybrand!?

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet  8 maj 2024 kl. 20:22:17Här är skärmdumpar på hela säsong 2. Som synes har alla tio avsnitten olika credits.
Tack så mycket, då sparar jag in lite tid på att slippa ansluta med VPN och spela upp alla avsnitt. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2024 kl. 20:34:28Vad nu!? Ingen Jan Mybrand!?
När jag tänker på Henrik Johanssons röst så ska jag ärligt säga att jag inte tror att den passar så bra till Randall men eftersom att jag inte har sett avsnittet ska jag inte döma boken efter omslaget.

gstone

Tack så oerhört mycket ;D

Du är jätte snäll.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 maj 2024 kl. 20:40:31När jag tänker på Henrik Johanssons röst så ska jag ärligt säga att jag inte tror att den passar så bra till Randall
Var står det ?

gstone

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 maj 2024 kl. 20:40:31När jag tänker på Henrik Johanssons röst så ska jag ärligt säga att jag inte tror att den passar så bra till Randall men eftersom att jag inte har sett avsnittet ska jag inte döma boken efter omslaget.
Vem är Henrik Johansson? Jag har aldrig hört talas om honom förut.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2024 kl. 20:43:48Var står det ?
I filen Monsters at Work - s02 - Swedish Part 2.png

Det står på bilden med namnet Monsters at Work-s02e10-Swedish 01.png

Daniel Hofverberg

La Langhammer, som står på några avsnitt...?! Det måste väl ändå vara Ia Langhammer som åsyftas...?

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2024 kl. 20:44:49Vem är Henrik Johansson? Jag har aldrig hört talas om honom förut.
Henrik Johansson är en hyfsat känd svensk skådespelare, som varit med i ett antal filmer, TV-serier och teaterpjäser:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Henrik_Johansson_(sk%C3%A5despelare)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2024 kl. 20:34:28Vad nu!? Ingen Jan Mybrand!?
Undrar vad han är upptagen med istället just nu ?🤨🤔

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2024 kl. 20:44:49Vem är Henrik Johansson? Jag har aldrig hört talas om honom förut.
Han dubbade skurken i Husdjurens hemliga liv 2