Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Freaky Friday 2

Startat av gstone, 24 juni 2024 kl. 18:58:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det vore kul om Freaky Friday 2 dubbade men man sa nog inte hoppas på för mycket 😓

https://www.elle.se/noje/freaky-friday-2-med-lindsay-lohan-och-jamie-lee-curtis/9973517
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 18:58:47Det vore kul om Freaky Friday 2 dubbade men man sa nog inte hoppas på för mycket 😓

https://www.elle.se/noje/freaky-friday-2-med-lindsay-lohan-och-jamie-lee-curtis/9973517
Du kan kontakta Disney för synpunkter. Enda kruxet är Daniel försök flera gånger får svar från Disney utan resultat. Det beror på vilken målgrupp är det.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 18:58:47Det vore kul om Freaky Friday 2 dubbade men man sa nog inte hoppas på för mycket 😓
Jag hoppas också på en svensk dubbning, men med tanke på att Disney+ blivit mer sparsam (läs: snål) de senaste åren tror jag inte att sannolikheten är alltför stor...

Kul med en uppföljare till Freaky Friday, oavsett vilket. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 juni 2024 kl. 21:56:46Jag hoppas också på en svensk dubbning, men med tanke på att Disney+ blivit mer sparsam (läs: snål) de senaste åren tror jag inte att sannolikheten är alltför stor...

Kul med en uppföljare till Freaky Friday, oavsett vilket. :)
Man kan ju hoppas att de tar samma beslut som med Avförtrollad att dubba första filmen i samband med premiären av uppföljaren.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 juni 2024 kl. 22:12:17Man kan ju hoppas att de tar samma beslut som med Avförtrollad att dubba första filmen i samband med premiären av uppföljaren.
Ja, det vore ju väldigt trevligt och uppskattat - så vi får hålla tummarna.

Men jag är tyvärr lite skeptisk, då Disney verkar ha försökt att spara in på dubbningar på Disney+ de senaste åren; med flertalet produktioner som tidigare säkerligen hade dubbats men som nu bara släppts i textad originalversion. Det har dock huvudsakligen rört sig om Disney-produktioner med andra originalspråk än engelska, så vi kan alltid hoppas att Disney ser en större marknad när det gäller amerikanska produktioner som denna...

PatoskyeIII

Titeln är inte Freaky Friday 2 de är Freakier Friday.

Marcusen

Citat från: PatoskyeIII skrivet 11 augusti 2024 kl. 00:54:20Titeln är inte Freaky Friday 2 de är Freakier Friday.
Då kanske den får heta Åh vilken fredag - igen