Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Svensk podd om dubbar... och annat??

Startat av Pangea, 29 juni 2024 kl. 23:26:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: BPS skrivet 29 juni 2024 kl. 23:30:28Som vanligt ett utmärkt avsnitt.
Vi blir omnända i ett avsnitt som står i ett annat ämne :D

DingoPictures2005

Skulle vilja att dessa blev intervjuade.

Jonas Bergström 
Bo Maniette 
Louise Ræder 

3 legender som aldrig blivit intervjuade☹️.

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 juli 2024 kl. 07:39:34Skulle vilja att dessa blev intervjuade.

Jonas Bergström
Bo Maniette
Louise Ræder

Det är inte som röstskådespelarna, dessa handlar generellt mer om själva serierna och karaktärernas röster men inte röstskådespelarna i sig.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 juli 2024 kl. 07:39:34Skulle vilja att dessa blev intervjuade.

Jonas Bergström
Bo Maniette
Louise Ræder

Daniel hade planer på att intervjua Louise Raeder men på grund av alla andra intervjuer samtidigt blev det aldrig av. Av dom 4 är det bara Robert[Efternamn]som blivit intervjuad. Fråga Daniel för fler svar

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2024 kl. 11:46:23Daniel hade planer på att intervjua Louise Raeder men på grund av alla andra intervjuer samtidigt blev det aldrig av. Av dom 4 är det bara Robert[Efternamn]som blivit intervjuad. Fråga Daniel för fler svar
Ja vill även att Bo Maniette och Jonas Bergström ska intervjuas.
Fortfarande ledsen över att @Christian Hedlund inte kommer göra fler avsnitt av röstskådespelarna☹️.

DingoPictures2005

Vill även se intervju med
Jan Modin 
Jan & Jonas Malmsjö 
Marriane Barrefelt 
Tomas Bolme
Elina Ræder
Håkan Mohede 
Dan Bratt 
Anja Schmidt 

Jan & Jonas är nog tyvärr omöjligt då det är väldigt kända detsamma gäller nog Tomas Bolme också.
De andra kan nog lösas interjuv med.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 juli 2024 kl. 11:55:32Ja vill även att Bo Maniette och Jonas Bergström ska intervjuas.
Fortfarande ledsen över att @Christian Hedlund inte kommer göra fler avsnitt av röstskådespelarna☹️.
Nä dom har tydligen väldigt svårt att hitta tider, fortfarande okänt vad som händer med Hasse. Han är nog fullt upptagen med Lendo reklam

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 juli 2024 kl. 12:00:59Vill även se intervju med
Jan Modin
Jan & Jonas Malmsjö
Marriane Barrefelt
Tomas Bolme
Elina Ræder
Håkan Mohede
Dan Bratt
Anja Schmidt

Jan & Jonas är nog tyvärr omöjligt då det är väldigt kända detsamma gäller nog Tomas Bolme också.
Dessutom så är Jan Malmsjö väldigt gammal nu.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 juli 2024 kl. 12:00:59Vill även se intervju med
Jan Modin
Jan & Jonas Malmsjö
Marriane Barrefelt
Tomas Bolme
Elina Ræder
Håkan Mohede
Dan Bratt
Anja Schmidt

Så mycket som Daniel har kontakt med Håkan nu borde en intervju inte vara så svår att fixa

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2024 kl. 13:16:38Så mycket som Daniel har kontakt med Håkan nu borde en intervju inte vara så svår att fixa
Ja, om jag frågar tycker jag att Håkan borde tacka ja till intervju; under förutsättning att han har teknisk utrustning för det (vilket med Zencastr som jag hittills använt innebär en dator med webbkamera eller en iPhone/iPad med särskild app; men inte Android-mobiler).

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 juli 2024 kl. 13:44:49Ja, om jag frågar tycker jag att Håkan borde tacka ja till intervju; under förutsättning att han har teknisk utrustning för det (vilket med Zencastr som jag hittills använt innebär en dator med webbkamera eller en iPhone/iPad med särskild app; men inte Android-mobiler).
Är det en intervju du kan tänka dig att göra då? En intervju med just Håkan Mohede skulle nog bli väldigt intressant och lärorik då han minns så mycket.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet  2 juli 2024 kl. 00:30:55Är det en intervju du kan tänka dig att göra då? En intervju med just Håkan Mohede skulle nog bli väldigt intressant och lärorik då han minns så mycket.
Absolut, det gör jag så gärna. Jag tänker nog ligga lite lågt under sommaren, då det är så mycket annat som brukat hända då, men kan höra med honom efter att högsommaren är över; för att pejla läget och se om han kan tänka sig en intervju. :)

Det börjar också bli hög tid att kontakta på nytt de som redan tackat ja till en intervju, för att se om de fortfarande är intresserade. Och så har ju Mikaela Ardai Jennefors hört av sig och visat intresse för intervju, som jag ska kontakta så fort som intervjun med Robert Cronholt är färdigpublicerad i sin helhet.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juli 2024 kl. 00:47:59Absolut, det gör jag så gärna. Jag tänker nog ligga lite lågt under sommaren, då det är så mycket annat som brukat hända då, men kan höra med honom efter att högsommaren är över; för att pejla läget och se om han kan tänka sig en intervju. :)

Det börjar också bli hög tid att kontakta på nytt de som redan tackat ja till en intervju, för att se om de fortfarande är intresserade. Och så har ju Mikaela Ardai Jennefors hört av sig och visat intresse för intervju, som jag ska kontakta så fort som intervjun med Robert Cronholt är färdigpublicerad i sin helhet.
Ja vi måste utnyttja Håkans minne till en bra intervju men jag kommer inte säga att han är den näst sämsta Mario rösten. Hoppas han inte hittar den videon