Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 27 juni 2024 kl. 13:48:58Av männen undrar jag om det finns VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Patrik
Ali
Tom
Jimmy
Max
Max Von Sydow.
- what.

gstone

Är det Jennie Jahns eller Mia Hansson  som spelar Askungen i Shrek den tredje ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

gstone

BPS

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2024 kl. 21:04:59Kan man älska en bonde ?
Du kan börja med att älska bonden i Fåret Shaun som bara skriker argh argh awawawawa

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2024 kl. 23:36:43Du kan börja med att älska bonden i Fåret Shaun som bara skriker argh argh awawawawa
nej honom hatar jag ;D ;D ;D

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2024 kl. 23:43:29nej honom hatar jag ;D ;D ;D
Då kommer du antagligen inte älska någon bonde för jag kommer inte på någon annan

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2024 kl. 23:46:36Då kommer du antagligen inte älska någon bonde för jag kommer inte på någon annan
Men det är ju mest för att jag ogillar hels den serien  ;)

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 00:19:43Men det är ju mest för att jag ogillar hels den serien  ;)
Vad tycker du om Hjalmar då?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2024 kl. 23:46:36Då kommer du antagligen inte älska någon bonde för jag kommer inte på någon annan
Bonden i "Bondgården"
- what.

gstone

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 juli 2024 kl. 00:52:06Vad tycker du om Hjalmar då?
Otrevlig men han tjäner ju ett syfte för handlingen 

gstone

gstone

Är ni medvetna om att det kommer en ny Skogsfamiljerna film på bio nästas månade ?