Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hacke Hackspett

Startat av ddubbning, 11 maj 2006 kl. 19:26:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2024 kl. 14:14:29https://www.tradera.com/item/302152/637114633/vhs-hacke-hackspett
Intressant, den utgåvan känner jag faktiskt inte till - undrar om den också har TV3-dubben...?

Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 juli 2024 kl. 14:58:38Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)
Det får du gärna gör  :D
Själv har andra VHS jag tänker prioritera  ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Jabberjaw

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 juli 2024 kl. 14:58:38Intressant, den utgåvan känner jag faktiskt inte till - undrar om den också har TV3-dubben...?

Auktionen har ju utgått, men om ingen annan känner sig manad kan jag försöka skicka köpförfrågan och se om säljaren vill sälja den; så att jag kan digitalisera den. :)
Ser ut som den utgåvan utav Hacke Hackspett som finns i ett annat omslag. Den har samma speltid också. :) Men har för mig den inte har TV3 dubbningen. Kollade i hyllan och har exakt samma film, plus en med liknande omslag. Kan ta bilder senare.