Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Transformers One

Startat av gstone, 18 april 2024 kl. 16:33:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer en animerad Tramsformers bio film i höst 

Här första trailern njut  :D

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Erika

Det ser onekligen intressant ut, men åtminstone jag är småless på den sortens humor... Ska dock ge filmen en chans, och hoppas den även dubbas till svenska.

gstone

Om den dubbas är stort frågetecken, men vi lär nog få svar ganska snart,

gstone

Den nya animerad Transformers filmen kommer dubbas till svenska

Erika

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2024 kl. 17:17:36Den nya animerad Transformers filmen kommer dubbas till svenska
Underbara nyheter! :)

gstone

gstone

Steve Buscemi  kommer göra rösten till Starscream

gstone

gstone

Om själva affischen säger svenskt tal måste det ju i alla fall stämma   ;D

gstone

Här den svenskt dubbade trailern :D

Elios

Såg denna igår och tyckte det lät lite märkligt med rösten till D-16. Är det verkligen John-Alexander Eriksson? För jag tycker verkligen han låter som Anders Byström. Det står att det var så på eftertexterna stod ju creditslistan men jag tycker verkligen det lät mer som Anders Byström/Christian Fex hållet!?  ???

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 29 september 2024 kl. 12:06:47Såg denna igår och tyckte det lät lite märkligt med rösten till D-16. Är det verkligen John-Alexander Eriksson? För jag tycker verkligen han låter som Anders Byström. Det står att det var så på eftertexterna stod ju creditslistan men jag tycker verkligen det lät mer som Anders Byström/Christian Fex hållet!?  ???
Jag såg Transformers One nu idag, men måste tyvärr medge att jag inte har full koll på hur John-Alexander Eriksson låter. Men det står likadant både på dubbcreditsen efter sluttexterna, på dokumentet jag fått från UIP och dessutom på Eurotrolls Instagram-konto.

https://www.instagram.com/p/DAI68gbCa70/

Det förefaller osannolikt att det skulle stå fel på flera olika ställen, så det borde vi kunna lita på. Även om filmbolaget mot förmodan skulle ha klantat sig på eftertexterna (högst osannolikt, men kan hända), så bör ju dubbningsstudion ha koll på vad de skriver på Instagram - inte minst som deras Instagram har med ytterligare ett par rollfigurer som saknas på eftertexterna, varför det uppenbarligen inte kommer från samma källa. :)

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 september 2024 kl. 20:14:58Jag såg Transformers One nu idag, men måste tyvärr medge att jag inte har full koll på hur John-Alexander Eriksson låter. Men det står likadant både på dubbcreditsen efter sluttexterna, på dokumentet jag fått från UIP och dessutom på Eurotrolls Instagram-konto.
Jag har förvisso bara sett filmen i engelsk originalversion, men med den svenskdubbade trailern i öronen låter det som definitivt som John-Alexander.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 september 2024 kl. 21:36:26Jag har förvisso bara sett filmen i engelsk originalversion, men med den svenskdubbade trailern i öronen låter det som definitivt som John-Alexander.
Vet inte vem han är men min bror som jag såg den med och han tyckte D-16 lät som han att han varit med i Netflix Ronja Rövardotter och där ser jag att han har varit med.
Aldrig hört talas om honom förr. Tyckte det verkligen lät som Anders Byström.  ::)