Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Minst sagt udda Daffy dubbning

Startat av JK Animation, 10 mars 2021 kl. 20:27:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Jag kan inte tro det! Vi har hittat en kvinnlig VA som är värre än Nina Gunke & ännu mer förvånande är att hon faktiskt sa jävlar. Det vi hör här är en av Sveriges sämsta dubbningar, en ny lågpunkt i landet

Skokaka

Vänta nu lite... Dessa VHS reklamen där dom visar en VHS och sen korta scener från dom verkar bekant... Nåja. 

Jag har för mig att den fjärde kortfilmen har varit svart och vit förut, om jag inte har fel. Den sista kortfilmen som är med Snurre Sprätt har inte den där tantrösten och verkar låta lite bättre som en dubbning. 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 juli 2024 kl. 23:56:48Vänta nu lite... Dessa VHS reklamen där dom visar en VHS och sen korta scener från dom verkar bekant... Nåja.

Jag har för mig att den fjärde kortfilmen har varit svart och vit förut, om jag inte har fel. Den sista kortfilmen som är med Snurre Sprätt har inte den där tantrösten och verkar låta lite bättre som en dubbning.
Ja den där rösten passar i alla fall Snurre, såg den kortfilmen som barn men med den riktiga dubbningen då. Lite nostalgiskt är det i alla fall