Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2024 kl. 09:43:25Jag menade "osv." som "och så vidare" (alltså flera sådana liknande saker), jag trodde att det var underförstått.  ;)
Jo, det förstår jag självklart. Jag ville bara skoja till det lite, eftersom man egentligen inte kan dra alla streamingsajter över en kam och bunta ihop dem genom att säga "osv". Många sajter behöver egna program och metoder.

Så om du är mer specifik med var du vill ladda hem från kan vi nog hjälpa dig.

Disneyfantasten

Citat från: Anders M Olsson skrivet 20 augusti 2024 kl. 09:48:07Jo, det förstår jag självklart. Jag ville bara skoja till det lite, eftersom man egentligen inte kan dra alla streamingsajter över en kam och bunta ihop dem genom att säga "osv". Många sajter behöver egna program och metoder.

Så om du är mer specifik med var du vill ladda hem från kan vi nog hjälpa dig.
Jag tror frågan du söker är "vad" jag vill ladda hem.

Jodu, den listan är lång ska jag säga dig, men jag ska försöka fixa den så att jag sedan kan skriva ner det.

Anders M Olsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2024 kl. 10:09:30Jag tror frågan du söker är "vad" jag vill ladda hem.

Jodu, den listan är lång ska jag säga dig, men jag ska försöka fixa den så att jag sedan kan skriva ner det.
Nej, frågan är varifrån du vill ladda ner, d.v.s. från vilka sajter. Om du väl vet hur det går till att ladda ner från t.ex. SVT Play eller TV4 Play kan du vanligtvis ladda ner allt du vill från respektive sajt. Snälla, skriv inte långa listor på alla filmer eller serier du vill ladda ner, tala bara om varifrån du vill ladda ner dem!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2024 kl. 08:47:53Hur laddar man hem saker från bl.a. YouTube, Archive.org, osv. till sin egna hårddisk?
Använder Youtube Video Downloader när jag laddar ner videor, ignorera bara all reklam så går det bra

gstone

Har Hi Hi Puffy AmiYumi  gått i Sverige ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Erika

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2024 kl. 15:05:52Har Hi Hi Puffy AmiYumi  gått i Sverige ?
Ja, den sändes på Cartoon Network. Minns inte riktigt året, men omkring 2006.

MOA

Citat från: Erika skrivet 20 augusti 2024 kl. 15:28:20Ja, den sändes på Cartoon Network. Minns inte riktigt året, men omkring 2006.
På svenska eller svensk text?

Erika

Citat från: MOA skrivet 20 augusti 2024 kl. 16:39:41På svenska eller svensk text?
Den sändes i svenskdubbad version. Tror inte Cartoon Network (i den här delen av världen, alltså) har någonsin sänt något med text?

Oskar

Citat från: Erika skrivet 20 augusti 2024 kl. 17:21:45Den sändes i svenskdubbad version. Tror inte Cartoon Network (i den här delen av världen, alltså) har någonsin sänt något med text?
Den tidsperiod dubbar hos KM Studio eller dubberman eller Eskimo avenue eller eurotroll eller Sun Studio eller någon annan dubbningsbolaget.

Steffan Rudvall

Citat från: Erika skrivet 20 augusti 2024 kl. 17:21:45Den sändes i svenskdubbad version. Tror inte Cartoon Network (i den här delen av världen, alltså) har någonsin sänt något med text?
Inte text, men däremot sändes väl en del på engelska utan text de första åren.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 augusti 2024 kl. 18:49:33Inte text, men däremot sändes väl en del på engelska utan text de första åren.
"Den Tecknade Mr. Bean" visades utan dubbning eller text.
- what.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:31:50"Den Tecknade Mr. Bean" visades utan dubbning eller text.
Nej jag såg den dubbade får någara år sedan

Oskar

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:35:57Nej jag såg den dubbade får någara år sedan
Det finns hos streamingtjänst max och gått på Boomerang sedan byt namn.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:35:57Nej jag såg den dubbade får någara år sedan
Jag tror att Anders Byström gör mr Bean.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:38:10Det finns hos streamingtjänst max och gått på Boomerang sedan byt namn.
Då måste det varit på Boomerang  jag såg den :D