Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2024 kl. 19:38:05Rachel Zegler & Gal Gadot hatar varann nu efter Rachels uttal om Palestina
Finns det någon källa på det eller är det något du antar eftersom att Gal Gadot är judinna?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 augusti 2024 kl. 19:41:15Finns det någon källa på det eller är det något du antar eftersom att Gal Gadot är judinna?
Rachel nämnde Palestina på Twitter & har nu gått till offentlig attack mot Gal Gadot. Snövit Live Action kommer garanterat döda alla live action remakes framöver

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2024 kl. 19:50:13Rachel nämnde Palestina på Twitter & har nu gått till offentlig attack mot Gal Gadot. Snövit Live Action kommer garanterat döda alla live action remakes framöver
Offentlig attack? Att säga Free Palestine är väl inte att attackera Gal Gadot? Rachel kan väl få ha åsikter som alla andra inte blir påhoppad så fort hon säger något.

gstone

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2024 kl. 19:38:05Rachel Zegler & Gal Gadot hatar varann nu efter Rachels uttal om Palestina
Folk kan tycka olika utan att hata varandra :) ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 augusti 2024 kl. 22:13:18Folk kan tycka olika utan att hata varandra :) ;)
Det är det jag menar, folk har bara fått för sig att Rachel inte bara berättade sin åsikt utan egentligen menade attack Gal Gadot vilket det inte verkar finnas några belägg för. 

Skokaka

Det är jobbigt när jag glömmer bort vad jag vill säga...

gstone

Det är trist att alla tecknade Disney kortfilmer inte har svenskt tal på Disney Plus 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 augusti 2024 kl. 22:03:40Det är jobbigt när jag glömmer bort vad jag vill säga...
Händer ibland eller när man glömmer bort vad man skulle göra

gstone

Pappa låter mig inte köpa dataspel 

Finns en del spel på tradera jag vill köpa

Altantis Eldprovet, Djungelboken Groveu Party , Madagaskar 2 med flera 

Skokaka

Det är också väldigt jobbigt att man först planerade något och var förberedd på att göra det... Bara för att sen upptäcka hur komplicerat det är och ge upp på direkten...

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 23:41:35Pappa låter mig inte köpa dataspel

Finns en del spel på tradera jag vill köpa

Altantis Eldprovet, Djungelboken Groveu Party , Madagaskar 2 med flera
Slöseri med pengar?

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 augusti 2024 kl. 11:15:09Slöseri med pengar?
han säger att dom är för gamla för att funka

BPS

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2024 kl. 17:52:38han säger att dom är för gamla för att funka
Det beror ju på datorn och operativsystemet de spelas i det är ju inte direkt problemfritt att spela ett Windows 95 spel i Windows 11.

Oscar Isaksson

Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 28 augusti 2024 kl. 13:51:10Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.
Forskare jobbar nog inte direkt tillsammans, andra forskare sitter säkert ensamma på andra bibliotek & arkiv. Omedveten om att delat intresse existerar