Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker avsnitt av The Scooby-Doo Show (Sun Studio)

Startat av TonyTonka, 23 september 2016 kl. 13:32:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 september 2024 kl. 01:01:44Nej, tyvärr inte. Ett antal avsnitt av säsong 1 fanns på HBO Max, men försvann tyvärr i samband med att HBO Max övergick i Max. :(

Har vi tur är det kanske bara tillfälligt, då övergången till Max lär ha rubbat proportionerna mellan europeiska och icke-europeiska produktioner - EU har nämligen sedan några år tillbaka en regel om att streamingtjänster tillgängliga inom EU måste ha minst 30% europeiskt material, och när Max fick allt innehåll från Discovery+ (däribland en massa amerikanska realityserier från TLC) kanske det blev för mycket amerikanskt; så att de därför tvingades ta bort en del i väntan på fler europeiska produktioner.

Men det här är som sagt bara en förhoppning och en vag teori - att få pålitliga svar från Max är ju lättare sagt än gjort, så vi lär knappast få veta något med säkerhet... Det är bara att vänta och se, och hoppas att The Scooby-Doo Show kommer tillbaka. Men jag gissar tyvärr att gamla 1970-talsserier inte direkt är någon hög prioritet för Warner Bros, då barn som är intresserade av 1970-talsserier förmodligen är tämligen få... :(
Brydde mig inte om att programmet var från 70-Talet, jag älskade det