Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Fredrik Dolk

Startat av A, 6 september 2024 kl. 20:43:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

A

Citat från: Skokaka skrivet  8 september 2024 kl. 22:39:35Det är ju Disneyfantasten. Videon släpptes ut samma dag som tråden gjordes.
Det vet jag inget om, jag blev rekommenderad Steve intervjuen efter att jag hade sett röstskådespelarnas intervju med Steve Kratz. Jag följde för det var bra intervjuer men hade ingen koll på att det var någon härifrån.

gstone

Dubbar han fortfarande ?

Jag skannar hans härliga röst
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 10 september 2024 kl. 21:22:14Dubbar han fortfarande ?

Jag skannar hans härliga röst
Jag är lite osäker, faktiskt - den senaste dubbningen jag hittar åt med Fredrik är från 2019.

Men nu är det förstås långt ifrån alla dubbningar jag har koll på; jag är ju ingen allvetare...

Oskar

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 september 2024 kl. 21:25:49Jag är lite osäker, faktiskt - den senaste dubbningen jag hittar åt med Fredrik är från 2019.

Men nu är det förstås långt ifrån alla dubbningar jag har koll på; jag är ju ingen allvetare...
Han har spelat mycket teater sedan dess bl.a Fredriksdalsteater och andra teatrar runt om Sverige.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 11 september 2024 kl. 02:12:26Han har spelat mycket teater sedan dess bl.a Fredriksdalsteater och andra teatrar runt om Sverige.
Fredrik Dolk på Fredrikdalsteater LoL

A

Citat från: Oskar skrivet 11 september 2024 kl. 02:12:26Han har spelat mycket teater sedan dess bl.a Fredriksdalsteater och andra teatrar runt om Sverige.
Kanske han dubbar för Supersonic CPH i framtiden