Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sonic-serierna (DIC)

Startat av Igthorn, 19 augusti 2006 kl. 13:05:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 24 juni 2024 kl. 18:05:10Är det samma dubbning på dvd? Eller är det Eric donell eller Christian Hedlund eller någon annan?
Det här många år innan Christian började spela rollen😅

det är också helt andra röster än den faktiskt  DIV TV serien.

ska lyssna så småningom.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 20:01:45Det här många år innan Christian började spela rollen😅

det är också helt andra röster än den faktiskt  DIV TV serien.

ska lyssna så småningom.
Eric donell har adhd och tourettes och åker runt i Sverige och föreläser om npf (autism och tourettes och adhd och asperger). Om Eric donell gör dubbning är säker från 00 talet eller 10 talet

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 24 juni 2024 kl. 20:46:38Eric donell har adhd och tourettes och åker runt i Sverige och föreläser om npf (autism och tourettes och adhd och asperger). Om Eric donell gör dubbning är säker från 00 talet eller 10 talet
Baserat på hur utgåvan ser ut så är den från något lågbudgbolag så förvänta er inte att det är någon av Sonics redan kända röster...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 juni 2024 kl. 20:54:55Baserat på hur utgåvan ser ut så är den från något lålågbudgbolag så förvänta er inte att det är någon av Sonics redan kända röster...
Lålåg? Tror att Steffan hade bråttom när han skrev inlägget. Jag har svårt att tänka mig någon annan än Hasse som Sonic men kan nog bli överraskad när jag hör ett framtida ljudklipp

Skokaka

Citat från: Erika skrivet 19 augusti 2006 kl. 18:48:25Tyvärr var det flera år sedan jag såg den här Sonic-serien, men jag minns att det fanns en tuppliknande skurk i den här serien och från det jag minns så spelades han av Karl-Johan Rehbinder.
Ledsen för att citera ett gammalt svar, men det finns robotkycklingar i båda serierna. I SatAM så är den dock istället som Robotniks sällskapsdjur som han kan klappa på.

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 november 2023 kl. 17:16:32Jag skulle vilja köpa DVDn för at själv se vilka rösterna är :D

Finns den beganad ?
Om det visar sig vara samma som norska dubbningen medverkar bara en man & en kvinna. Hoppas att det inte är så

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 08:59:49Om det visar sig vara samma som norska dubbningen medverkar bara en man & en kvinna. Hoppas att det inte är så
Jag har faktiskt köpt dvd nu !

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 09:04:33Jag har faktiskt köpt dvd nu !
Se till att titta så jag inte har rätt! Hur mycket kostade den förresten?

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:09:15Se till att titta så jag inte har rätt! Hur mycket kostade den förresten?
Var från tradera 

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:09:15Se till att titta så jag inte har rätt! Hur mycket kostade den förresten?
Den lägger dock inte ha dubb credits  ;)

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:09:15Hur mycket kostade den förresten?
Går inte att se längre 

köpte den i mars 

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:45:08Går inte att se längre

köpte den i mars
Inget ord om den då, bra att du skrev något nu