Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Undrar också dock... När du rankade rösterna från Den modiga lilla brödrosten så var det väl bara rösterna vid sång som gällde, va? Eftersom även om Kenneth Milldoff må inte ha varit så bra som Kirbys röst vid sång så är han väl förstås åtminstone bra som karaktären vid tal, eller? Nog för att han är din favorit dubbare och brukar inte svika dig, hm?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 oktober 2024 kl. 22:32:17Undrar också dock... När du rankade rösterna från Den modiga lilla brödrosten så var det väl bara rösterna vid sång som gällde, va? Eftersom även om Kenneth Milldoff må inte ha varit så bra som Kirbys röst vid sång så är han väl förstås åtminstone bra som karaktären vid tal, eller? Nog för att han är din favorit dubbare och brukar inte svika dig, hm?
Ja älskar norrländskan, Kenneth Milldoff är bäst & en av mina favoriter ;D

MOA

Har ni något annat 90-Tals program som kan vara tillsammans med Montana Jones? Blir inte så roligt att vara det enda programmet som är oproducerad av Cartoon Network

Erika

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2024 kl. 11:36:48Har ni något annat 90-Tals program som kan vara tillsammans med Montana Jones? Blir inte så roligt att vara det enda programmet som är oproducerad av Cartoon Network
Fantomen 2040 (tror det ska finnas svenskdubbade avsnitt på Youtube) kanske fungerar? Eller Tintin

MOA

Citat från: Erika skrivet 16 oktober 2024 kl. 12:29:24Fantomen 2040 (tror det ska finnas svenskdubbade avsnitt på Youtube) kanske fungerar? Eller Tintin.
Hittar inte Fantomen så det blir Tintin, något av det bästa som finns

MOA

Har tidigare skrivit att jag aldrig tänker göra Disney men nu har jag gjort ett undantag: Hornkrönte Kungen
Kommer ta scenen där han pratar om att bli gud bland dödliga män, alla versioner som finns tas med, hoppas bara inte att Disney copyrightar videon så jag vågar nästan inte.
Har ni något till förslag på animerat 90-Tals program så svara

MOA

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2024 kl. 11:13:38Har tidigare skrivit att jag aldrig tänker göra Disney men nu har jag gjort ett undantag: Hornkrönte Kungen
Kommer ta scenen där han pratar om att bli gud bland dödliga män, alla versioner som finns tas med, hoppas bara inte att Disney copyrightar videon så jag vågar nästan inte.
Har ni något till förslag på animerat 90-Tals program så svara
Nu har jag ändrat mig, Hornkrönte Kungen blir rankad nästa år när filmen firar 40 årsjubileum. Ni får vänta tills nästa Halloween, i år kommer jag läsa en oförklarande historia istället

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 29 oktober 2024 kl. 12:59:45Nu har jag ändrat mig, Hornkrönte Kungen blir rankad nästa år när filmen firar 40 årsjubileum. Ni får vänta tills nästa Halloween, i år kommer jag läsa en oförklarande historia istället
Historian hände dock inte i Halloween...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 november 2024 kl. 20:32:49Historian hände dock inte i Halloween...
Jo men den har inget med ämnet & göra & är därför olänkad

MOA

Måste nog göra en engelsk version av svenska ranking videon

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 november 2024 kl. 10:16:32Engelsk version av svensk ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=tm1BlRIh-1Y
Jag tror att hos Gunnar Ernblad så gjorde du den extra längre? Förutom om den redan var så lång förut...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 november 2024 kl. 19:09:02Jag tror att hos Gunnar Ernblad så gjorde du den extra längre? Förutom om den redan var så lång förut...
Steve blev också uppdaterad, borde också göra om bilden på Johan för den ser för hemsk ut

MOA

Borde jag göra multilanguage på anime Djungelboken? Kan bli en kompis till Montana Jones

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 18 november 2024 kl. 21:00:47Borde jag göra multilanguage på anime Djungelboken? Kan bli en kompis till Montana Jones
Kan du väl.