Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Alan Rickman (1946-2016)

Startat av Elios, 14 januari 2016 kl. 18:37:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Den brittiska skådespelaren Alan Rickman känd som Snape i Harry Potter-filmerna har gått ur tiden. Han avled 69 år gammal och spelade med skurken Hans Gruber i den första Die Hard med Bruce Willis. Vila i frid.  :'(

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/skadespelaren-alan-rickman-dod/

jimstrom

Han kommer nog alltid vara förknippad med Hans Gruber i Die Hard, Sheriffen av Nottingham i Robin Hood och Marvin the robot i Liftarens Guide till Galaxen för mig.

vila i frid
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Igthorn

Även om jag aldrig var så förtjust i Harry Potter filmerna så kommer han alltid att vara Severus Snape för mig, och inte att förglömma Hans Gruber.

Vila i frid =(

Erika

Conan

En till gubbe som aldrig kunna bli 70. Den bästa han har gjort är Hans Gruber i Die Hard. RIP Rickman :'(

ph