Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 oktober 2024 kl. 14:01:30Vad är sladdbarn?

Min mamma är 59, min moster är 48 och min morbror är 45.

Förresten så har jag även tre kusiner som är fasters barn, faster är 71, hennes barn är en tjej som är 46, samt två killar som är 41 respektive 38, min pappa är 66, min fasters man är 70, fasters barn har 2 barn var.
Jag hade rätt & dessa kusiner är mycket äldre, rätt stor åldersskillnad på dina föräldrar också

Skokaka

Okej, och om ni undrar varför jag inte vill ha syskonbarn till att börja med... Tja, kolla bara på Kalle Anka och Knattarna, dom bråkar ju med varandra typ hela tiden. Och det skulle bli säkert samma situation för mig.

Skokaka

Jag kan väl också säga att jag tror att jag har olika personaliteter...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 22 oktober 2024 kl. 00:26:58Okej, och om ni undrar varför jag inte vill ha syskonbarn till att börja med... Tja, kolla bara på Kalle Anka och Knattarna, dom bråkar ju med varandra typ hela tiden. Och det skulle bli säkert samma situation för mig.
Du är inte en tecknad anka med aggressionsproblem, och de flesta barnen brukar inte bråka sådär med sina släktingar. Tvärtom älskar man sina syskonbarn på samma sätt som man gör med resten av familjen. Man måste leva i verkligheten och inte ta inspiration från Kalle Anka...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 oktober 2024 kl. 08:21:04Du är inte en tecknad anka med aggressionsproblem, och de flesta barnen brukar inte bråka sådär med sina släktingar. Tvärtom älskar man sina syskonbarn på samma sätt som man gör med resten av familjen. Man måste leva i verkligheten och inte ta inspiration från Kalle Anka...
Dessutom så älskar Kalle och Knattarna varandra egentligen.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 oktober 2024 kl. 08:21:04Du är inte en tecknad anka med aggressionsproblem, och de flesta barnen brukar inte bråka sådär med sina släktingar. Tvärtom älskar man sina syskonbarn på samma sätt som man gör med resten av familjen. Man måste leva i verkligheten och inte ta inspiration från Kalle Anka...
Man kan ju inte basera sitt liv på gamla tecknade filmer från 1930/1940 talet 

den verkliga livet ser ju mycket annorlunda ut  :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 oktober 2024 kl. 00:26:58Okej, och om ni undrar varför jag inte vill ha syskonbarn till att börja med... Tja, kolla bara på Kalle Anka och Knattarna, dom bråkar ju med varandra typ hela tiden. Och det skulle bli säkert samma situation för mig.
Samma sak här

Skokaka

Problemet är att Kalle är en karaktär som jag kan relatera till. Och en del barn vet jag kan vara busiga. Nåja, åtminstone i Ducktales (Både den gamla serien och rebooten) så vet jag att de har en mer sund relation där.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 22 oktober 2024 kl. 00:27:30Jag kan väl också säga att jag tror att jag har olika personaliteter...
Okej, typ... Jag är för det mesta snäll, men jag kan i en del tillfällen vara sur och otrevlig, och i andra... Så är jag nog galen. Jag måste också erkänna att jag brukar skaka snabbt med händerna när jag är upphetsad... Är det normalt?... 

Och ibland så verkar jag smart, andra gånger inte så mycket... "Average" intelligens, då... 

Jag antar att det beror på vilken person det är som jag är med.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 22 oktober 2024 kl. 00:27:30Jag kan väl också säga att jag tror att jag har olika personaliteter...
Många tror att dom har många personlighets störningar 
Jag tror jag har Narcissistiskt personlighetssyndrom , Bipolär sjukdom och Histrionisk personlighetsstörning.

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 oktober 2024 kl. 00:24:55Många tror att dom har många personlighets störningar
Jag tror jag har Narcissistiskt personlighetssyndrom , Bipolär sjukdom och Histrionisk personlighetsstörning.
Sök hjälp om du inte redan gjort det

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 oktober 2024 kl. 12:42:56nej
Måste vara svårt att leva med, bäst att kontakta läkare eller psykolog. 

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 oktober 2024 kl. 15:51:02Måste vara svårt att leva med, bäst att kontakta läkare eller psykolog.
men jag är inte alls säker på att jag har det-

Skokaka

Jag är nog ibland dum som vet inte om en mening ska vara till exempel: på eller i, en eller ett och kanske även fanns eller finns...