Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 november 2024 kl. 17:21:21Kan du lägga upp credits till Netflix serien Barbiemysterier: Den stora hästjakten som kom idag ?
Det har tagit lite tid, då alla avsnitt hade individuella dubbcredits, men nu har jag precis skrivit av creditsen till alla 8 avsnitten av Barbiemysterier: Den stora hästjakten - så den kommer vid nästa uppdatering. :)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 november 2024 kl. 16:13:42jag önskar credits till mycket
Låt höra. :)

Jag är ingen tankeläsare, så ska jag ha minsta chans att uppfylla dina önskemål behöver jag få veta exakt vad...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 november 2024 kl. 19:56:13Låt höra. :)

Jag är ingen tankeläsare, så ska jag ha minsta chans att uppfylla dina önskemål behöver jag få veta exakt vad...
Har nog sagt dom flesta redan ;D men kalla lägga till Mariah Carey's All I Want For Christmas Is You,
Sen väntar jag fortfrande på credits till The Mighty B!  som du paratade om att lägga för ungefär att halvår sedan ;)

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 november 2024 kl. 19:56:13Låt höra. :)

animerad stuart little serien

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 november 2024 kl. 20:09:01en av dom animerad hello kity serina
Vilken serie (titel och produktionsår), och var finns den? Finns den på någon streamingtjänst eller har den släppts på VHS eller DVD; och i så fall av vilken distributör? Jag behöver mer att gå på för att kunna få fram någonting. :)

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 november 2024 kl. 01:44:04Vilken serie (titel och produktionsår), och var finns den? Finns den på någon streamingtjänst eller har den släppts på VHS eller DVD; och i så fall av vilken distributör? Jag behöver mer att gå på för att kunna få fram någonting. :)
Den här serien 

båda är verkar vara samma serie 

gstone

Jag önskar credits till My Little Pony: Vänskap är magisk

gstone

Kan du få credits till Niko – Norrskenets hemlighet som kommer ut på fredag ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 november 2024 kl. 22:38:59Kan du få credits till Niko – Norrskenets hemlighet som kommer ut på fredag ?
Mycket bra fråga. Det är tydligen Nordisk Film som distribuerar Niko - Norrskenets hemlighet, så jag har mailat nu till deras Marketing Coordinator; som hjälpte mig tidigare i år. Det gick i alla fall bra då, så jag hoppas och tror att det ska gå bra nu också. :)

Citat från: gstone skrivet  1 november 2024 kl. 01:34:31Jag är inte en idiot så jag tänker inte än nämna en vissa filmer i denna tråd för än dom släpptes( jag mycket väl medveten om Disney's policy😉, och att höra dig åter ge dem är bara tröttsamt).

Men förhoppningsvis vi för vi credits till diverse dubbade filmer som kommer ut o november och december.
Beror på vilka filmer du syftar på, och från vilka distributörer. Är det filmer som Disney distribuerar verkar det mycket riktigt just nu inte finnas något realistiskt sätt annat än att fotografera av bioduken när någon ser filmerna på bio. :(

För alla andra distributörer förutom Disney ser jag gärna en förvarning 1 - 2 veckor innan biopremiärerna, för att försöka få tag i dubbcredits innan respektive premiär. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 november 2024 kl. 00:54:14För alla andra distributörer förutom Disney ser jag gärna en förvarning 1 - 2 veckor innan biopremiärerna, för att försöka få tag i dubbcredits innan respektive premiär. :)
Jag tror nog inte du kan eller orkar kontakt Netflix dock 
trots att jag super spännande på rösterna en av deras kommande filmer och skulle gärna vilja veta redan i 1 - 2 vecka i förväg ;D ;)  

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 november 2024 kl. 00:54:14För alla andra distributörer förutom Disney ser jag gärna en förvarning 1 - 2 veckor innan biopremiärerna, för att försöka få tag i dubbcredits innan respektive premiär. :)
Ja om du känner för att konkat Netflix vore det förstås kul ;D

men jag vet inte om dom skulle svara  ;) ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 november 2024 kl. 09:14:49Ja om du känner för att konkat Netflix vore det förstås kul ;D

men jag vet inte om dom skulle svara  ;) ;)
Min erfarenhet är tyvärr att Netflix sällan brukar svara på mail alls, och om de svarar så får man bara goddag yxskaft-svar... På sin höjd har jag ibland fått svar av typen "Vi ska framföra det", men jag har aldrig fått något meningsfullt svar alls. :(

Så för streamingtjänster känns det tyvärr inte framkomligt att få fram någonting innan release, utan det jag skrev gällde framförallt biofilmer.