Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har märkt att många skådespelare i riktigt gamla Disney dubbningar  enunciate replikerna väldigt mycket.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

BPS

Citat från: gstone skrivet 16 november 2024 kl. 23:03:53Jag har märkt att många skådespelare i riktigt gamla Disney dubbningar  annuncierar replikerna väldigt mycket.
Kanske beror det på att de i original pratar den så kallade transatlantiska dialekten som utformats för att vara så tydlig som möjligt...

gstone

Citat från: BPS skrivet 16 november 2024 kl. 23:05:56Kanske beror det på att de i original pratar den så kallade transatlantiska dialekten som utformats för att vara så tydlig som möjligt...
Detta gör man helt klart inte idag  ;D ;D

gstone

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 15 november 2024 kl. 21:08:17Med "straff" så tänkte jag på att jag skickar dom till deras egna rum och stannar där tills dom uppför sig och ber om ursäkt till varandra.

Men såklart... OM de nog inte lyssnar på mig innan jag ens hoppar till slutsatser är ju saken. Jag skulle dock inte göra något våldsamt, men bara bli irriterad utav slagsmålet, förstås... Jag vet inte hur det skulle ses som roligt om att se syskon slåss till att börja med...
Kan väl också säga att OM jag hade yngre syskon som bråkar med varandra så borde jag nog, i både fallen med detta och mina hypotetiska barn, försöka att lugna ner dom och se till att de blir sams igen. Men om de inte lyssnar efter några försök så blev man nog tvungen att skicka dom till deras egna rum. Igen, det blir nog krångligt...

gstone

Donald Trump är som skurken i Lorax 

Lustigt att Kratz spelat båda förresten 😂

Skokaka

Eftersom jag är så gammal nog så är jag rädd för att gråta inför andra. Jag gör jämt mitt bästa att se chill ut och lyckas rätt bra. Jag gråter bara antingen online eller när jag är själv.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 november 2024 kl. 23:45:41Eftersom jag är så gammal nog så är jag rädd för att gråta inför andra. Jag gör jämt mitt bästa att se chill ut och lyckas rätt bra. Jag gråter bara antingen online eller när jag är själv.
Fäller inte heller tårar framför andra, tror jag kan göra det framför andra om vi ser slutet av Super Mario 64 eller Mario Kart 64

Disneyfantasten

På senare tid har Änglahund (Hasse Anderssons klassiska låt) blivit min personliga favoritlåt, kan nog vara för att jag känner att den låten känns bra att lyssna på när jag är ledsen/deppig/nedslagen/sorgsen/deprimerad/nedbruten/missmodig/ect. för att kunna trösta mig, det händer då och då att jag har mina tuffa perioder...

Skokaka

Jag måste erkänna att jag tycker att Sniffers i Minecraft är lite creepy. Jag vet att de är snälla, men de har ju sex ben, och att de går så där långsamt... :-\ 

Ja, de ser nog ut som jättelarver med päls. Tror inte att de spawnas vanligvist 

Och förresten, jag visste om att en del varelser i spelet (monster, djur och annat) var nya då uppdateringen gjordes, men jag erkänner att en del var nya för mig när jag äntligen spelade denna varianten.

gstone

Igår var en tuff dag :'( min syster sa några saker som sårad mig och gav mig mörka tankar  :(

Men det ät bättre nu 

Skokaka

https://www.youtube.com/watch?v=SlJgztMS8P8&pp=ygURbXIuIGJlYW4gYXcgbW9tbXk%3D 

Jag trodde nog förut att han sa: "Mama-Eh!" eller något, men själv har jag ärligt talat alltid tyckt att det lät som att han sa: "Mamma Mu!" Och ja, att det lät som att han talade Svenska. ;D 

Fast jag var väl medveten att det är Engelska, bara tyckte det lät som att han sa det där...

gstone

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 december 2024 kl. 23:06:11https://www.youtube.com/watch?v=SlJgztMS8P8&pp=ygURbXIuIGJlYW4gYXcgbW9tbXk%3D

Jag trodde nog förut att han sa: "Mama-Eh!" eller något, men själv har jag ärligt talat alltid tyckt att det lät som att han sa: "Mamma Mu!" Och ja, att det lät som att han talade Svenska. ;D

Fast jag var väl medveten att det är Engelska, bara tyckte det lät som att han sa det där...
Låter som det när jag hör det
Har alltid hört att Waluigi säger Herregud i Mario Party 9 men det beror bara på att jag är svensk

gstone

Min stavning kan vara till slarvig just nu för att jag använder IPaden och är trött 😅😅