Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Är alla Darkwing Duck insamlade?
Hittade ett avsnitt på ett inspelningsband så är därför jag frågar.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 18 november 2024 kl. 21:18:30Är alla Darkwing Duck insamlade?
Hittade ett avsnitt på ett inspelningsband så är därför jag frågar.
Någon?
Med originaldubb alltså.

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 18 november 2024 kl. 21:48:36Någon?
Med originaldubb alltså.
Den är väl inte ovanlig? Har ju gått på Disney Channel så sent som för några år sedan

DingoPictures2005

Citat från: BPS skrivet 18 november 2024 kl. 21:49:28Den är väl inte ovanlig? Har ju gått på Disney Channel så sent som för några år sedan
Ahh då är den inte värd att digitalisera.

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet 18 november 2024 kl. 21:49:28Den är väl inte ovanlig? Har ju gått på Disney Channel så sent som för några år sedan
Det var innan den dubbades om, och visade de verkligen alla avsnitt?

MOA

Har Daniels uppladdning av Tom & Jerry Kids blivit borttagen? Troligen copyright problem om jag får gissa

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 20 november 2024 kl. 14:41:49Har Daniels uppladdning av Tom & Jerry Kids blivit borttagen? Troligen copyright problem om jag får gissa
Har jag lagt upp Tom & Jerry Kids...? Det har jag inget minne av... ???

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2024 kl. 14:56:23Har jag lagt upp Tom & Jerry Kids...? Det har jag inget minne av... ???
Hade bokmärkt en sida döpt till Tom & Jerry Kids men när jag tryckte på den fick jag fram ett meddelande med texten "This item is no longer available"
Titta själv
https://archive.org/details/scooby-doo-var-ar-du-sasong-2-svensk-originaldubbning/Tom+%26+Jerry+Kids+S02E13.mkv

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 20 november 2024 kl. 15:08:39Hade bokmärkt en sida döpt till Tom & Jerry Kids men när jag tryckte på den fick jag fram ett meddelande med texten "This item is no longer available"
Titta själv
https://archive.org/details/scooby-doo-var-ar-du-sasong-2-svensk-originaldubbning/Tom+%26+Jerry+Kids+S02E13.mkv
Det där är nog min gamla video, som togs ner för åratal sedan. Men den här verkar fortfarande fungera, som är exakt samma innehåll som min gamla:
https://archive.org/details/scooby-doo-var-ar-du-sasong-2-originaldubbning

MB

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2024 kl. 15:15:51Det där är nog min gamla video, som togs ner för åratal sedan. Men den här verkar fortfarande fungera, som är exakt samma innehåll som min gamla:
https://archive.org/details/scooby-doo-var-ar-du-sasong-2-originaldubbning
Så hen har stulit dina filer och laddat upp utan din vetskap? Vilket äckligt beteende...

Lillefot

Citat från: MB skrivet 20 november 2024 kl. 15:27:09Så hen har stulit dina filer och laddat upp utan din vetskap? Vilket äckligt beteende...
Nja, det där är faktiskt BPS alt-konto som de brukar ladda upp till när det gäller vissa mer "utsatta" serier. Och så vitt jag känner till gjordes den där uppladdningen med tillstånd, för att se om det var mindre chans för att WB skulle klaga.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MB

Citat från: Lillefot skrivet 20 november 2024 kl. 15:41:34Nja, det där är faktiskt BPS alt-konto som de brukar ladda upp till när det gäller vissa mer "utsatta" serier. Och så vitt jag känner till gjordes den där uppladdningen med tillstånd, för att se om det var mindre chans för att WB skulle klaga.
Konstigt, hur kan något tas ner sen laddas upp igen och vara kvar? Är det något speciellt med BPS?

Lillefot

Citat från: MB skrivet 20 november 2024 kl. 15:46:32Konstigt, hur kan något tas ner sen laddas upp igen och vara kvar? Är det något speciellt med BPS?
Det är svårt att svara på, och kan variera i olika perioder.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

BPS

Citat från: Lillefot skrivet 20 november 2024 kl. 15:56:24Det är svårt att svara på, och kan variera i olika perioder.
Jag vet inte vad det är som är speciellt med mina uppladdningar, men av någon anledning har många av dem fått vara kvar den enda jag har haft stora problem med är Bambis originaldubbning då den tas ner varenda gång jag försöker.