Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Drömproduktioner: Från Insidan ut-världen (Dream Productions, 2024)

Startat av gstone, 21 november 2024 kl. 12:05:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 november 2024 kl. 12:05:38Här är en traileren för den kommande Insidan Ut streaming serien
Tycker speakerrösten låter väldigt mycket som Christian Hedlund.

Förresten så kom jag nyss på en till orsak till att Ole Ornered känns som en bra ersättare till Ilska: han spelar Butter både i 7D och även som Disneys "originella" variant i Disney Prinsess-Sagor (DVD), PC-spelet Disney Princess Enchanted Journey, Röjar-Ralf Kraschar Internet och jubileumsfilmen Once Upon A Studio.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 november 2024 kl. 13:26:02: han spelar Butter både i 7D och även som Disneys "originella" variant i Disney Prinsess-Sagor (DVD), PC-spelet Disney Princess Enchanted Journey, Röjar-Ralf Kraschar Internet och jubileumsfilmen Once Upon A Studio.
Han kanske får spela butter i rameken med.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 november 2024 kl. 13:26:02Tycker speakerrösten låter väldigt mycket som Christian Hedlund.

Förresten så kom jag nyss på en till orsak till att Ole Ornered känns som en bra ersättare till Ilska: han spelar Butter både i 7D och även som Disneys "originella" variant i Disney Prinsess-Sagor (DVD), PC-spelet Disney Princess Enchanted Journey, Röjar-Ralf Kraschar Internet och jubileumsfilmen Once Upon A Studio.
Jag håller med, speakerrösten måste vara @Christian Hedlund, har haft Hedlunds gamla julkalender från 2020 i lurarna på jobbet de senaste dagarna, så jag har Hedlunds behagliga stämma i färskt minne. :)

Tycker också det låter som att Hedlund gör en av figurerna i trailern också, nämligen han som pratar vid 31 sekunder in i klippet. ^^

Trevligt också att Charlotte Ardai Jennefors repriserar sin roll som Drömregissören från första filmen, åtminstonde i trailern. :D

För övrigt ser jag fram emot denna serien och hoppas på att det är samma röster som i uppföljaren, jag hoppas främst att Linda Olsson och Per Andersson inte byts ut, då de är mina favoriter i dubbningarna av Insidan ut. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 23 november 2024 kl. 01:07:25Jag håller med, speakerrösten måste vara @Christian Hedlund, har haft Hedlunds gamla julkalender från 2020 i lurarna på jobbet de senaste dagarna, så jag har Hedlunds behagliga stämma i färskt minne. :)

Tycker också det låter som att Hedlund gör en av figurerna i trailern också, nämligen han som pratar vid 31 sekunder in i klippet. ^^

Trevligt också att Charlotte Ardai Jennefors repriserar sin roll som Drömregissören från första filmen, åtminstonde i trailern. :D

För övrigt ser jag fram emot denna serien och hoppas på att det är samma röster som i uppföljaren, jag hoppas främst att Linda Olsson och Per Andersson inte byts ut, då de är mina favoriter i dubbningarna av Insidan ut. ^^
Fanns det en kalender från 2020? Jag kommer bara ihåg den från 2023...

TonyTonka

Kommer Glädje och de andra känslorna också vara med, eller är det bara drömproduktions-karaktärerna?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Citat från: TonyTonka skrivet 25 november 2024 kl. 00:02:15Kommer Glädje och de andra känslorna också vara med, eller är det bara drömproduktions-karaktärerna?
avsky kommer i alla fall vara med

Disneyfantasten

Hittade ingen tråd om denna serie.

Nu när jag har tillgång till Disney+ så håller jag på att kolla igenom serien.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2025 kl. 20:51:59Hittade ingen tråd om denna film.

Nu när jag har tillgång till Disney+ så håller jag på att kolla igenom serien.
Denna film, kollar igenom serien...
Vad är detta egentligen?

Daniel Hofverberg

Christian Hedlund

Citat från: TonyTonka skrivet 23 november 2024 kl. 01:07:25Jag håller med, speakerrösten måste vara @Christian Hedlund, har haft Hedlunds gamla julkalender från 2020 i lurarna på jobbet de senaste dagarna, så jag har Hedlunds behagliga stämma i färskt minne. :)

Det är jag!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

gstone