Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Upptäckte just att Minecraft filmen kommer få en svensk dubbning  :D🥳❤️❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 08:52:04Upptäckte just att Minecraft filmen kommer få en svensk dubbning  :D🥳❤️❗️
Hoppas den blir bättre än filmen

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  3 december 2024 kl. 11:03:05Hoppas den blir bättre än filmen
Nu förstår jag inte riktigt - att filmen blir bättre än vilken film...?

MB

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 december 2024 kl. 12:00:08Nu förstår jag inte riktigt - att filmen blir bättre än vilken film...?
Jag tror hon menar att dubbningen ska vara av bättre kvalitet än själva filmen...

gstone

Citat från: MB skrivet  3 december 2024 kl. 12:02:52Jag tror hon menar att dubbningen ska vara av bättre kvalitet än själva filmen...
vi vet inte om hur själva filmen är vi har ju bara två trailers än så länge ;D ;)

Den kan ju bli jättebra

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 december 2024 kl. 11:03:05Hoppas den blir bättre än filmen
Filmen kan väl kan ju bli jättebra ;D

Ingen av oss har ju sett själva filmen än

Disneyfantasten

Vi har äntligen fått svar på gåtan med Once Upon A Studio, och det mesta som vi trodde stämde med till och med.

gstone

gstone

morfar mår redan bättre, men han behöver nog ännu mer stöd hemma i fortsättningen

Disneyfantasten

MOA

Citat från: MB skrivet  3 december 2024 kl. 12:02:52Jag tror hon menar att dubbningen ska vara av bättre kvalitet än själva filmen...
Som gör att filmen blir sevärd :D Lawrence Mackrory kommer inte låta något annat än grymt

MOA

Nu har vi äntligen bytt nätaggrigat ;D så befriande

gstone

Det verkar som den norska barnförbjudna animerad filmen Spermageddon har fått den svensk dubbning ;D

gstone

vi har hittat vår katten igen efter fem timmar :D