Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 december 2024 kl. 21:27:47Med tanke på att det är en spelfilms-adaption från Disney och flera tidigare sådana dubbats till svenska plus att det också är en musikal så tror jag att vi nog kan förutsätta att den kommer att få svensk dubbning.
Tror också det, och lägg därtill ytterst få äldre (i första hand vuxna, men även tonåringar) lär vilja se en film som har kusliga dalen-dvärgar...

Om filmen blir dubbad till svenska lär jag se den, men inte annars. Amerikanska sagofantasyfilmer är inte så värst intressanta, enligt mig...

gstone

Citat från: Erika skrivet  8 december 2024 kl. 04:24:35Tror också det, och lägg därtill ytterst få äldre (i första hand vuxna, men även tonåringar) lär vilja se en film som har kusliga dalen-dvärgar...
Jag är vuxen  ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Erika skrivet  8 december 2024 kl. 04:24:35Amerikanska sagofantasyfilmer är inte så värst intressanta, enligt mig...
Jag kom ihåg att du sagt det ett antal gånger  ;)

Erika

Citat från: gstone skrivet  8 december 2024 kl. 09:01:30Jag är vuxen  ;)
Absolut, men rent generellt skulle inte en vuxen kunna tänka sig (eller ens tänka tanken) se en sådan film. Möjligtvis ihop med barn, men knappast på egen hand.

Citat från: gstone skrivet  8 december 2024 kl. 09:02:33Jag kom ihåg att du sagt det ett antal gånger  ;)
Kan trösta dig med att jag brukar ge dem en chans, och någon enstaka har varit bra eller åtminstone sevärd. ;)

MOA

Citat från: Erika skrivet  8 december 2024 kl. 09:30:20Absolut, men rent generellt skulle inte en vuxen kunna tänka sig (eller ens tänka tanken) se en sådan film. Möjligtvis ihop med barn, men knappast på egen hand.
Kan trösta dig med att jag brukar ge dem en chans, och någon enstaka har varit bra eller åtminstone sevärd. ;)
En gemensam bojkott av filmen kommer införas, i alla fall i USA

gstone

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 11:05:38En gemensam bojkott av filmen kommer införas, i alla fall i USA
herregud! är folk dumma i huvudet ?? :-\

MOA

Citat från: gstone skrivet  8 december 2024 kl. 12:49:33herregud! är folk dumma i huvudet ?? :-\
Nä filmen kommer vara den sämsta som skapats, Rachel Zegler är One Mean Nasty Woman

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 13:04:16Nä filmen kommer vara den sämsta som skapats, Rachel Zegler är One Mean Nasty Woman
Så du har alltså en tidsmaskin, och har kunnat resa framåt i tiden för att se den färdiga filmen; så att du redan nu kan avgöra att den kommer vara den sämsta som skapats...? Imponerande, fast hade jag tillgång till tidsmaskin hade jag nog hittat något mer meningsfullt att göra än att se på filmer... ;)

För övrigt är det knappast ens teoretiskt möjligt att Snövit skulle kunna vara den sämsta filmen som någonsin skapats - du anar inte hur många skräpfilmer som finns världen över...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 december 2024 kl. 20:52:30Så du har alltså en tidsmaskin, och har kunnat resa framåt i tiden för att se den färdiga filmen; så att du redan nu kan avgöra att den kommer vara den sämsta som skapats...? Imponerande, fast hade jag tillgång till tidsmaskin hade jag nog hittat något mer meningsfullt att göra än att se på filmer... ;)

För övrigt är det knappast ens teoretiskt möjligt att Snövit skulle kunna vara den sämsta filmen som någonsin skapats - du anar inte hur många skräpfilmer som finns världen över...
Står på internet, bara att söka. Vad kan man säga om en film med en trailer som har över 1 miljon dislikes egentligen

gstone

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 13:04:16Nä filmen kommer vara den sämsta som skapats, Rachel Zegler är One Mean Nasty Woman
du är antigenen väldigt lät lurade eller väldigt elak ::)

gstone

nu börjar du gå farligt när person angrepp
dessutom har inte Rachel Zegler gjort något fel

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 december 2024 kl. 20:52:30Så du har alltså en tidsmaskin, och har kunnat resa framåt i tiden för att se den färdiga filmen; så att du redan nu kan avgöra att den kommer vara den sämsta som skapats...? Imponerande, fast hade jag tillgång till tidsmaskin hade jag nog hittat något mer meningsfullt att göra än att se på filmer... ;)

detta är person angrep be henne ta bort biten om Rachel Zegler

gstone

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 21:05:18Vad kan man säga om en film med en trailer som har över 1 miljon dislikes egentligen
många dumma rasister online ser jag ::)

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 21:05:18Står på internet, bara att söka. Vad kan man säga om en film med en trailer som har över 1 miljon dislikes egentligen
En trailer är sällan representativ för en film som helhet, och hur många har egentligen sett den färdiga hela filmen än...? Visst har det kanske varit någon testvisning i USA, men det kan knappast röra sig om något särskilt stort antal. Tveksamt om det ens har varit någon pressvisning i USA än.

Och vad är det som står på internet...? Recensioner av personer som har sett hela filmen, och inte bara trailers...? Det är ju det som krävs för att man ska kunna dra någon slutsats om hur filmen är.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 december 2024 kl. 21:12:38En trailer är sällan representativ för en film som helhet, och hur många har egentligen sett den färdiga hela filmen än...? Visst har det kanske varit någon testvisning i USA, men det kan knappast röra sig om något särskilt stort antal. Tveksamt om det ens har varit någon pressvisning i USA än.

Och vad är det som står på internet...? Recensioner av personer som har sett hela filmen, och inte bara trailers...? Det är ju det som krävs för att man ska kunna dra någon slutsats om hur filmen är.
5 testvisningar har utförts & alla har varit negativa