Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kompletteringar av rollistor

Startat av Disneyfantasten, 7 april 2022 kl. 13:40:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 april 2022 kl. 20:50:03Jag tror ärligt talat inte att KM Studio har så gamla creditlistor bevarade på digital väg, men jag kan för all del fråga dem. :)

Alice i Underlandet är väl kanske störst chans att få fram något på, där man hade velat veta övriga röster - när det bara gäller körsång, så är det inte alls säkert att KM Studios dokumentation ens anger det även om det finns bevarat...
Hoppas att någon kan fixa Alice i Underlandet för jag har länge undrat...

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 december 2024 kl. 16:12:01Det är nog ingen idé, jag skickade brev till honom 2022 när jag frågade efter Aladdin men det var längesedan så han visste inte, så jag tror det är hopplöst att han kommer ihåg något med Djungelboken heller, dessutom så skickade han tillbaka brevet där han skrev svar för hand...

Mitt tips är iallafall att du skriver brev till honom som jag gjorde.
Det är ju skillnad mellan övriga röster i Aladdin och att dubba om en klassiker som Djungelboken.....
Det är liksom ett projekt man kommer ihåg om man jobbat på.