Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 22:02:575 testvisningar har utförts & alla har varit negativa
Källa på det kanske? En snabb sökning ger inga resultat som stöder det du säger. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  8 december 2024 kl. 23:16:27Källa på det kanske? En snabb sökning ger inga resultat som stöder det du säger.
Jag hittar inte heller någon källa på det påståendet. Och om verkligen alla vore negativa under en testvisning, så bör ju filmen med all säkerhet ha redigerats om och/eller vissa scener spelats in på nytt för att åtgärda det testpubliken klagat på - det är liksom det som är hela vitsen med testvisningar, att åtgärda problem innan en film får premiär.

Men det vore i så fall mig veterligen första gången i världshistorien som alla varit negativa under en testvisning, så i så fall borde det ha blivit förstasidesnyheter i varenda tidning som finns...

gstone

Kam vi inte bara stänga av MOA ett tag ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 09:14:34Kam vi inte bara stänga av MOA ett tag ?
Blir ni glada om jag försvinner härifrån? Om ni blir det så får ni aldrig se mig igen för ert eget bästa!

Zebastian

Citat från: MOA skrivet  9 december 2024 kl. 11:04:19Blir ni glada om jag försvinner härifrån? Om ni blir det så får ni aldrig se mig igen för ert eget bästa!
Nej, det blir vi inte! Bara det att du har varit hård mot Zegler man kan uttrycka sig snällare.

MOA

Citat från: Zebastian skrivet  9 december 2024 kl. 11:23:29Nej, det blir vi inte! Bara det att du har varit hård mot Zegler man kan uttrycka sig snällare.
Ja men jag kan överge forumet, ni blir säkert glada om jag försvinner & aldrig återvänder igen

Zebastian

Citat från: MOA skrivet  9 december 2024 kl. 11:37:26Ja men jag kan överge forumet, ni blir säkert glada om jag försvinner & aldrig återvänder igen
Du börjar låta som Clara, ta det lugnt och strunta vad folk säger...

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  9 december 2024 kl. 11:37:26Ja men jag kan överge forumet, ni blir säkert glada om jag försvinner & aldrig återvänder igen
Självklart inte. Jag håller inte riktigt med dig om dina åsikter om Rachel Zegler, men inte behöver du sluta besöka forumet för det. Men du kanske kan hålla det i trådar där det är relevant?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Zebastian skrivet  9 december 2024 kl. 11:41:51Du börjar låta som Clara, ta det lugnt och strunta vad folk säger...
Ja men hon tog farväl i över 20 ämnen, den tjejen var nog ett stort mysterium för alla

Daniel Hofverberg

Citat från: Lillefot skrivet  9 december 2024 kl. 11:56:25Självklart inte. Jag håller inte riktigt med dig om dina åsikter om Rachel Zegler, men inte behöver du sluta besöka forumet för det. Men du kanske kan hålla det i trådar där det är relevant?
Plus dessutom motivera sina åsikter och uttrycka sig på ett lite bättre sätt. Att exempelvis påstå att Rachel Zegler är en hemsk och otrevlig människa kan man knappast veta om man inte känner henne personligen och har umgåtts med henne på fritiden; och det betvivlar jag att vare sig @MOA eller någon annan på forumet har...

Självklart har man all rätt att tycka att hon är en dålig skådespelare och/eller har olämpliga åsikter, men då kan man säga det och motivera varför istället för att använda sig av så extremt hårda och generaliserade ordval.

Nog för att det är osannolikt att Rachel kommer läsa på det här forumet, men det är ändå en bra grundregel att inte skriva något på internet (oavsett var) som man inte hade vågat säga till personen ifråga öga mot öga. :)

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 december 2024 kl. 13:35:10Plus dessutom motivera sina åsikter och uttrycka sig på ett lite bättre sätt. Att exempelvis påstå att Rachel Zegler är en hemsk och otrevlig människa kan man knappast veta om man inte känner henne personligen och har umgåtts med henne på fritiden; och det betvivlar jag att vare sig @MOA eller någon annan på forumet har...

Självklart har man all rätt att tycka att hon är en dålig skådespelare och/eller har olämpliga åsikter, men då kan man säga det och motivera varför istället för att använda sig av så extremt hårda och generaliserade ordval.

Nog för att det är osannolikt att Rachel kommer läsa på det här forumet, men det är ändå en bra grundregel att inte skriva något på internet (oavsett var) som man inte hade vågat säga till personen ifråga öga mot öga. :)
Du har så rätt i det, jag personligen gillar till exempel inte Adrian Alebo Andersson (som sedan 2023 varit en av programledarna på Sommarlov, sen var han även berättarrösten i Historien om Sverige, programledare för Crazy Chicken, med mera), i och för sig, det har jag ju sagt förut, visst må han vara trevlig, artig, väluppfostrad, sympatisk, osv. men tyvärr känns han konstlad, onaturlig och ojämn och känns inte särskilt rolig heller, han är helt enkelt ingen för mig, ett annat exempel är Christoffer Nordenroth, som oavsett program känns väldigt konstlad och onaturlig och underpresterar, iallafall i mitt tycke. (Jag har ännu inte sett den svenska versionen av Zootropolis+ och kan därför inte uttala mig om hans insats där)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2024 kl. 13:47:43Du har så rätt i det, jag personligen gillar till exempel inte Adrian Alebo Andersson (som sedan 2023 varit en av programledarna på Sommarlov, sen var han även berättarrösten i Historien om Sverige, programledare för Crazy Chicken, med mera), i och för sig, det har jag ju sagt förut, visst må han vara trevlig, artig, väluppfostrad, sympatisk, osv. men tyvärr känns han konstlad, onaturlig och ojämn och känns inte särskilt rolig heller, han är helt enkelt ingen för mig, ett annat exempel är Christoffer Nordenroth, som oavsett program känns väldigt konstlad och onaturlig och underpresterar, iallafall i mitt tycke. (Jag har ännu inte sett den svenska versionen av Zootropolis+ och kan därför inte uttala mig om hans insats där)
Gillar inte heller Nina Gunke men jag ville aldrig att hon skulle få alsheimers

gstone

Eftersom jag bara kommer bli argare ju mer vi partar om detta , kan vi byta samtals även ? :(

gstone

Jag blir väldigt ledsen över allt Moa skriver vill ni byta ämne så jag inte behöver bli arg och ledsen ? :'( :'(