Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Yasmine Gzaiel

Startat av gstone, 14 februari 2024 kl. 16:02:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 februari 2024 kl. 16:02:44Yasmine Gzaiel har gjort sin första animerad film dubbnings roll

https://www.instagram.com/p/C2kNJO4C-X_/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Glad för henne, hon har velat det länge men har tidigare endast gjort reklam. Hon gör förresten en väldigt bra imitation av Adriana Caselottis Snövit.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 februari 2024 kl. 16:12:35Glad för henne, hon har velat det länge men har tidigare endast gjort reklam. Hon gör förresten en väldigt bra imitation av Adriana Caselottis Snövit.
Vad blir hennes dubbningsdebut?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 14 februari 2024 kl. 16:26:26Vad blir hennes dubbningsdebut?
Jag vet inte, det vet bara hon själv, Eurotroll och beställaren just nu...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 februari 2024 kl. 16:12:35Glad för henne, hon har velat det länge men har tidigare endast gjort reklam. Hon gör förresten en väldigt bra imitation av Adriana Caselottis Snövit.
Var finns den imitationen?

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 februari 2024 kl. 18:27:07Blev lite besviken, jag hade väntat mig att hon skulle vara på svenska.
Fast jag sa ju att det var en imitation av Adriana Caselottis Snövit. Om man bortser från språket vad tycker du om hennes insats?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 februari 2024 kl. 18:33:04Fast jag sa ju att det var en imitation av Adriana Caselottis Snövit.
Fast jag tolkade det som svensk imitation av den tolkningen...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 februari 2024 kl. 20:03:11Fast jag tolkade det som svensk imitation av den tolkningen...
Jag förstår, men det blir ju förstås enklare imitera en engelsk röst på engelska...

Yasmine G

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 februari 2024 kl. 18:27:07Blev lite besviken, jag hade väntat mig att hon skulle vara på svenska.
Hej! Yasmine här! Jag kanske kan ge mig på en imitation av Svenska Snövit någon gång framöver! Ska göra mitt bästa  ;D

Citat från: MOA skrivet 14 februari 2024 kl. 16:26:26Vad blir hennes dubbningsdebut?
Hej! Vad kul att man blir skriven om här! Min dubb-debut var som övriga röster i Kung Fu Panda 4 som kom ut tidigare i år, är flera olika bakgrundskaraktärer. Jag har lagt upp mina scener på min instagram tex om man vill se det. Men jobbar just nu med att dubba 2 andra spännande saker och större roller som jag hoppas få dela med alla inom kort! Ha det fint!  ;D

Will Siv

Citat från: Yasmine G skrivet 14 december 2024 kl. 00:18:40Hej! Yasmine här! Jag kanske kan ge mig på en imitation av Svenska Snövit någon gång framöver! Ska göra mitt bästa  ;D
Men efter vems röst/insats  ???

Tatiana Angelini

eller

Anna-Lotta Larsson

eller

Lizette Pålsson

eller

Mikaela Tidermark Nelson

eller

Norea Sjöquist

(Finns även några till, men det här är dom främsta)
- what.

MOA

Citat från: Yasmine G skrivet 14 december 2024 kl. 00:18:40Hej! Yasmine här! Jag kanske kan ge mig på en imitation av Svenska Snövit någon gång framöver! Ska göra mitt bästa  ;D
Hej! Vad kul att man blir skriven om här! Min dubb-debut var som övriga röster i Kung Fu Panda 4 som kom ut tidigare i år, är flera olika bakgrundskaraktärer. Jag har lagt upp mina scener på min instagram tex om man vill se det. Men jobbar just nu med att dubba 2 andra spännande saker och större roller som jag hoppas få dela med alla inom kort! Ha det fint!  ;D
Tänk om du dubbar Rachel Zegler, kan vara en dröm

Yasmine G

Citat från: Will Siv skrivet 14 december 2024 kl. 00:29:04Men efter vems röst/insats  ???

Tatiana Angelini

eller

Anna-Lotta Larsson

eller

Lizette Pålsson

eller

Mikaela Tidermark Nelson

eller

Norea Sjöquist

(Finns även några till, men det här är dom främsta)
Väldigt bra fråga! Jag tänkte på Anna-Lotta men skulle även vara kul att ge sig på Mikaela's version då jag också haft turen att träffa henne när jag varit på jobb :) finns för många bra!

Skokaka