Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Har Ni Körkort?

Startat av MOA, 24 november 2024 kl. 11:07:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Har Ni Tagit Körkortet?

Ja
6 (50%)
Nej
5 (41.7%)
Håller På Att Ta
1 (8.3%)

Antal personer som röstat: 12

Anders

Några veckor försenad men grattis till körkortet, Moa! Jag har körkort. Jag gjorde teorin sex gånger och uppkörningen två gånger. Jag var 19 när jag tog det.

Den enda olyckan jag varit med om skedde i fredags när jag sladdade på blöt djupsnö som oväntat dök upp på motorvägen och for rätt in i vägräcket på höger sida. Jag lyckades köra därifrån men det blev ett märke på sidan och framhjulet fick en skada. Tur i oturen ändå att det ändå FANNS ett räcke där så jag inte for ner i ett dike. Jag har även haft lite ångestkänsla över att det hade kunnat hända medan jag körde om en bil och involverade en annan bilist, men som tur var hände inte det.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 15 december 2024 kl. 09:53:49Några veckor försenad men grattis till körkortet, Moa! Jag har körkort. Jag gjorde teorin sex gånger och uppkörningen två gånger. Jag var 19 när jag tog det.

Den enda olyckan jag varit med om skedde i fredags när jag sladdade på blöt djupsnö som oväntat dök upp på motorvägen och for rätt in i vägräcket på höger sida. Jag lyckades köra därifrån men det blev ett märke på sidan och framhjulet fick en skada. Tur i oturen ändå att det ändå FANNS ett räcke där så jag inte for ner i ett dike. Jag har även haft lite ångestkänsla över att det hade kunnat hända medan jag körde om en bil och involverade en annan bilist, men som tur var hände inte det.
Teorin är svår när jag inte är den enda som blev tvungen att göra om den. Var det något på uppkörningen som du åkte dit på?