Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2025 kl. 11:03:23Distortion
⬆️
Exakt.

Frustrerande som fan också att sitta och digitalisera och se till att ljudet ej kom över distort nivån på vu metern.
Man vill ha ljudet så högt som möjligt fast utan distort.

Nu är iallafall de 2 Inuk avsnitten digitaliserade.
Steve Kratz, Fredrik Dolk, Torsten Wahlund och Annelie Bhagavan är de som jag kan höra medverkar i dubben.
Skickar dem här så snart som möjligt så att @BPS eller @Ovanliga dubbningar kan lägga ut den för allmänheten.

Är alla Totally Spies insamlade med Svensk dub förresten ett avsnitt av Totally Spies låg på samma band som Inuk.

DingoPictures2005

Vill även fråga om alla Sitting Ducks finns bevarade med Svensk dub, vill veta innan jag sätter igång med en digitalisering.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 19:24:32Vill även fråga om alla Sitting Ducks finns bevarade med Svensk dub, vill veta innan jag sätter igång med en digitalisering.
Några avsnitt finns tror jag & Tommy Nilsson medverkar

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2025 kl. 19:31:06Några avsnitt finns tror jag & Tommy Nilsson medverkar
Ahh då är den kanske inte värd att digitalisera.

DingoPictures2005

https://sendgb.com/uFHky4K5wp6
@BPS Lägg upp dessa 2 avsnitt klipp bort början men inte om kvaliten försämras som den verkar ha gjort med Skönheten och Odjuret behind the scenes.

För subject tags så kan du skriva in, Torsten Wahlund, Steve Kratz, Annelie Berg, Fredrik Dolk, Kanadensisk, Animation, Tecknat, Svenskt tal, Dubbat, Dubbning, Canadian animation

Torsten Wahlund, Steve Kratz, Annelie Berg och Fredrik Dolk är de röster jag kunnat identifiera med 100% säkerhet, jag kan svära med mitt liv på detta så säker är jag.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 22:33:08https://sendgb.com/uFHky4K5wp6
@BPS Lägg upp dessa 2 avsnitt klipp bort början men inte om kvaliten försämras som den verkar ha gjort med Skönheten och Odjuret behind the scenes.

För subject tags så kan du skriva in, Torsten Wahlund, Steve Kratz, Annelie Berg, Fredrik Dolk, Kanadensisk, Animation, Tecknat, Svenskt tal, Dubbat, Dubbning, Canadian animation

Torsten Wahlund, Steve Kratz, Annelie Berg och Fredrik Dolk är de röster jag kunnat identifiera med 100% säkerhet, jag kan svära med mitt liv på detta så säker är jag.
Ledsamt att tänka på att Torsten gick bort för snart ett år sedan💔.
Älskar Torsten som Rothbart i Svanprinsessan och som Einstein och DeSoto i Oliver & Gänget.
Torsten Wahlund syntes också som Malin's pojkvän Peter i Saltkråkan.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 22:33:08https://sendgb.com/uFHky4K5wp6
@BPS Lägg upp dessa 2 avsnitt klipp bort början men inte om kvaliten försämras som den verkar ha gjort med Skönheten och Odjuret behind the scenes.

vad partar vi om här ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 22:37:32Ledsamt att tänka på att Torsten gick bort för snart ett år sedan💔.
Älskar Torsten som Rothbart i Svanprinsessan och som Einstein och DeSoto i Oliver & Gänget.
Torsten Wahlund syntes också som Malin's pojkvän Peter i Saltkråkan.
Måste jag betala för .sendgb.?

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2025 kl. 22:58:31vad partar vi om här ?
Kanadensisk animerad serie från 2001.
Lågbudget serie som i mitt tycke är ganska dålig.

gstone

på tal om Inuiter

Kanske någon har möjligheten att lägga upp Pojken som ville vara isbjörn

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 23:03:39Kanadensisk animerad serie från 2001.
så jag skulle inte laddat ner den ?

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 januari 2025 kl. 23:03:39Kanadensisk animerad serie från 2001.
Så Inuk har inga utsatta credits ?

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2025 kl. 23:04:13så jag skulle inte laddat ner den ?
Gör som du vill.

La nedladdningslänken här för att den ska kunna glädja andra dock så kommer BPS lägga ut den på Archive.org