Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag fick fick veta dom rösterna i sonic 3 i fredags :D :D

MOA

Alla dubbningar av Montana Jones är bra än så länge, 5 versioner återstår sedan 1 försvann

MOA

Japanska dubbningen av Montana Jones är ren glädje att lyssna på :D Louise Raeder & Junko Iwao låter nästan identiska, helt underbart ;D

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 december 2024 kl. 11:31:11Japanska dubbningen av Montana Jones är ren glädje att lyssna på :D Louise Raeder & Junko Iwao låter nästan identiska, helt underbart ;D
kul

Skokaka

Även om jag inte jobbar i Fredagar så gick jag ändå till jobbet igår, då en personal skulle komma på besök, eftersom hon är ju tyvärr mammaledig. Men det var trevligt att se henne igen. Hoppas att hon kan jobba som vanligt snart igen. :)

MOA

Har ni sett den nya Lendo reklamen? Känns som dom inte gjort en ny på ett tag nu men det är alltid roligt att se Hasse på TV:n

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2025 kl. 14:25:21Toy Story 5 har ett riktigt bra manus tydligen :D

https://deadline.com/2024/12/tim-allen-teases-toy-story-5-buzz-lightyear-1236242933/
Men en skådespelare som medverkar i filmen är knappast den mest opartiska källan - jag menar, han kan ju inte gärna säga offentligt att det var ett uruselt manus och att han innerligt önskar att han aldrig tackat ja till skiten... Då får man nog inga fler jobb i branschen... ;)

gstone

Min farmor får rätt hjälp på sjukhuset 

Nät hon fått dom rätta medicinerna kan hon komma hem☺️

Världens bästa farmor 

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2025 kl. 09:29:20Min farmor får rätt hjälp på sjukhuset

Nät hon fått dom rätta medicinerna kan hon komma hem☺️

Världens bästa farmor
Skönt att höra att sjukvården fortfarande fungerar bra för vissa.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Smurfarna(2025) har jätte mycket kändiscasting ;D

MOA

Bautastensmällen har förstärkt min kärlek för Johan, han är bara så otrolig i alla 3 roller