Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Dorothea Norling och Doris Day och Doris.

Citat från: A skrivet  6 februari 2025 kl. 21:47:57Grattis Dorothea Norling
Du hann före, snyggt.

Jag hade nästan glömt idag.
- what.

MOA

Agata & Agda har även haft namnsdag, 2 andra ovanliga namn

Will Siv

Grattis Rikard Wolff, Little Richard, Richard Williams, Richard Scarry, Richard Pryor, Richard Gere, Richard Harris, Richard Burton, Richard Attenborough, Richard "Bing Bong" Kind, Richard E. Grant, Dick Cavett, Dick Dale, Dick Van Dyke och så klart Dick Eriksson.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=14633.0#msg132398
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  7 februari 2025 kl. 22:00:21Grattis Rikard Wolff, Little Richard, Richard Williams, Richard Scarry, Richard Pryor, Richard Gere, Richard Harris, Richard Burton, Richard Attenborough, Richard "Bing Bong" Kind, Richard E. Grant, Dick Cavett, Dick Dale, Dick Van Dyke och så klart Dick Eriksson.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=14633.0#msg132398
Åh Dick, ett så olycksaligt namn men jag älskar dig. Länkad till totalt meningslöst ämne som inte borde existera

Will Siv

Grattis maskinen Berta, Bert Åke Varg och Bert ("Sesam")
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  8 februari 2025 kl. 19:55:08Grattis maskinen Berta, Bert Åke Varg och Bert ("Sesam")
Såg Asterix & Bautastensmällen ikväll, ett riktigt mästerverk ;D

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2025 kl. 21:32:39Såg Asterix & Bautastensmällen ikväll, ett riktigt mästerverk ;D
Kollar just på Asterix 12 Stordåd, kan nog vara min favorit bland Asterix-filmerna.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 februari 2025 kl. 21:51:05Kollar just på Asterix 12 Stordåd, kan nog vara min favorit bland Asterix-filmerna.
Till minne av Bert-Åke Varg, för evigt saknad av alla på hemsidan
Såg för övrigt den filmen igår, min andra favorit

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2025 kl. 22:08:58Till minne av Bert-Åke Varg, för evigt saknad av alla på hemsidan
Såg för övrigt den filmen igår, min andra favorit
Tänker se min andra favorit Asterix och Britterna imorgon.

MOA

Fanny & Franciska hade namnsdag igår, ett vanligt & ett ovanligt namn

MOA

Iris hade namnsdag i förrgår & Inge & Yngve hade namnsdag igår, ovanliga namn

MOA

Namn vi har missat dom senaste dagarna: Evelina, Evy, Valentin, Ange & Ove Sundberg

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 16 februari 2025 kl. 09:42:08Namn vi har missat dom senaste dagarna: Evelina, Evy, Valentin, Ange & Ove Sundberg
Ja jag kom inte på några för dom (och Sigfrid igår)  :-\  (finns kanske nån artist som har nåt som original namn) och jag var rätt upptagen under veckan
- what.

Will Siv

Grattis Julia Roberts och Julia Louis Dreyfus.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 16 februari 2025 kl. 20:55:02Grattis Julia Roberts och Julia Louis Dreyfus.
Samt Julia Messelt och Julia Wiberg.