Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2025 kl. 20:13:10Nu så är du väl vid åldern som ja' önskar att jag fortfarande var.
21? du är snart vid åldern som jag vill vara för resten av livet

Jonas9881

Citat från: Lillefot skrivet 17 februari 2025 kl. 09:52:24Grattis till vår kära MOA, hoppas din 21-årsdsg blir fantastisk och minnesvärd. :D

EDIT: Samt även till Jonas9881.
Tack du👍
Tur att någon minns mig iallafall.

Grattis även till @Miikee som inte har nämnts ännu.

Samt grattis  @MOA som faktiskt är exakt lika gammal som mig, som jag tycker är lite häftigt.
Då jag inte har "träffat" någon som fyller samma dag som mig.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Skokaka

Citat från: Jonas9881 skrivet 17 februari 2025 kl. 21:36:50Tack du👍

Samt grattis  @MOA som faktiskt är exakt lika gammal som mig, som jag tycker är lite häftigt.
Åh. Grattis till dig, också. Samt Miikee, var osäker om ni var fortfarande aktiva, men i hela fall.

Disneyfantasten

Grattis till dig också @Jonas9881 , tänka sig att ni båda inte bara fyller år exakt samma dag utan rentav blir exakt lika gamla.

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 17 februari 2025 kl. 21:36:50Tack du👍

Glömde dig & Miikee är exakt 11 år äldre än oss, har inte heller träffat någon som delar födelsedag med mig

gstone

Disneyfantasten

Ett 40-faldigt grattis till @jimstrom  idag, han leve, hurra!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2025 kl. 08:49:13Ett 40-faldigt grattis till @jimstrom  idag, han leve, hurra!
Grattis Jim & hoppas du får ett underbart 40 årsjubileum ;D

Skokaka

jimstrom

Men tack så mycket alla dubbälskare på Dubbningshemsidan för alla fina gratulationer.

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 23 februari 2025 kl. 00:40:45Men tack så mycket alla dubbälskare på Dubbningshemsidan för alla fina gratulationer.
Grattis Jim 

Disneyfantasten

Ett 42-faldigt grattis till @Gustav Jonsson  idag, han leve, hurra!

Skokaka

MOA