Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 24 februari 2025 kl. 20:59:24Grattis Mattias Knave, Mats Åhlfeldt och Mats Qviström.
Samt översättare Mats Wänblad.

Will Siv

Har egentligen inga personer idag, men Sivert är en del av mitt efternamn.......
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 25 februari 2025 kl. 20:59:07Har egentligen inga personer idag, men Sivert är en del av mitt efternamn.......
Sivertsson? Tror även att Sigurd har namnsdag idag

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 25 februari 2025 kl. 21:01:59Sivertsson? Tror även att Sigurd har namnsdag idag
*Sivertssen.
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 25 februari 2025 kl. 20:59:07Har egentligen inga personer idag, men Sivert är en del av mitt efternamn.......
Så... Grattis?

Will Siv

Grattis Maria Magdalena, Maria Rydberg, Marie Fredriksson, Marie Richardson, Marie Bergman, Marie Serneholt, Marie ("AristoCats"), Mia Kihl, Mia Mullvadsson, Mia Marlene, Mia Farrow, Mimmi Pigg och Mimmi Sandén.

Har definitivt missat några.....
- what.

MOA

I förrgår hade Torgny & Torkel namnsdag & igår var det Lage. Idag är det Mia Hana Hansson, Hasses före detta fruga

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 28 februari 2025 kl. 19:07:07Grattis Maria Magdalena, Maria Rydberg, Marie Fredriksson, Marie Richardson, Marie Bergman, Marie Serneholt, Marie ("AristoCats"), Mia Kihl, Mia Mullvadsson, Mia Marlene, Mia Farrow, Mimmi Pigg och Mimmi Sandén.

Har definitivt missat några.....
Tror att det även är dagens namnsdag för de som heter Maja...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 februari 2025 kl. 19:45:12Tror att det även är dagens namnsdag för de som heter Maja...
Så Maja Gräddnos & Maja Ivarsson, finns säkert flera som jag inte kommer på

Will Siv

Grattis Albin Finkas och Elvira Dietman.
- what.

Will Siv

Grattis Gunvor Pontén.
- what.

MOA

Ernst & Erna hade namnsdag igår, Gunborg hade också namnsdag igår

Will Siv

och grattis i efterskott Ernst-Hugo Järegård, Ernst Günter och Ernst Eremit.

EDIT: kom på att Ernie är ett smeknamn för Ernst, så grattis Ernie ("Sesam")
Citat från: MOA skrivet  3 mars 2025 kl. 23:32:46Ernst & Erna hade namnsdag igår, ovanliga namn
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  3 mars 2025 kl. 23:33:08och grattis i efterskott Ernst-Hugo Järegård, Ernst Günter och Ernst Eremit.

EDIT: kom på att Ernie är ett smeknamn för Ernst, så grattis Ernie ("Sesam")
Vad heter Ernst som har program på TV? Aldrig sett honom men hört att programmet är populärt

Will Siv

Grattis Adrien Brody och Adriana Caselotti.
- what.