Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Alla på forumet hatar mig😭😭😭😭😭😭
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag är fortfarande ofantligt äcklad över vad jag fick veta på nyheterna förra veckan angående Max (som var ett av mina favorit-matställen), det är ren skandal!  >:( :o :-\ :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 februari 2025 kl. 14:22:35Jag är fortfarande ofantligt äcklad över vad jag fick veta på nyheterna förra veckan angående Max (som var ett av mina favorit-matställen), det är ren skandal!  >:( :o :-\ :'(
Nu ska vi inte nödvändigtvis dra alla Max-restauranger över samma kam - de drivs ju trots allt av olika personer och behöver inte vara jämförbara på sådana här aspekter - men av det som framkommit håller jag med att det inte känns särskilt roligt eller upplyftande...

Skokaka

I'mma go jump down from the roof.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 februari 2025 kl. 22:37:18I'mma go jump down from the roof.
I'mma gonna shoot myself in the head

gstone

Amerika förlorade Vietnamkriget :(

Eftersom skurkarna van känns det som alla människor dog i onödan :'(

hade varit bättre om dom goda van och Vietnam blev  blev USA:s 51:a delstat :(

BPS

Citat från: gstone skrivet 27 februari 2025 kl. 14:25:21Amerika förlorade Vietnamkriget :(

Eftersom skurkarna van känns det som alla människor dog i onödan :'(

hade varit bättre om dom goda van och Vietnam blev  blev USA:s 51:a delstat :(
Skurkarna? Jag tror jag förstår vad du menar men ordvalet kan tolkas som att du säger att alla vietnameser är skurkar. När Vietnam blev självständigt från Frankrike så blev det ju två länder Syd och Nordvietnam varav USA valde att stödja Syd som inte var kommunistiskt. Meningen med kriget var ju inte heller att göra Vietnam till en delstat utan att förgöra kommunismen som USA ju försökte från och till i olika delar av världen.

Självklart hade det bästa utfallet inte varit Vietnamn som en delstat utan ett enat Vietnam med en riktig demokrati.

gstone

Varje dag slutar min dator att funka för att jag laddar ner saker 

Varje blir jag jätte arg över det  😭😭😭😭😭😭😭

Det är en ond cirkel jag hatar archive.org😡😡😡

Jag hatar att folk lägger upp svenska dubbningar på archive.org 😡😡😡

Archive.org kanskse bored läggas ner 😠❗️

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2025 kl. 00:47:34Varje dag slutar min dator att funka för att jag laddar ner saker

Varje blir jag jätte arg över det  😭😭😭😭😭😭😭

Om din dator slutar fungera varje dag, betyder det att du har köpt en ny dator varenda dag...? Då måste du vara miljonär för att ha råd att köpa 365 nya datorer varje år... ;)

Annars har den ju per definition inte slutat fungera.

MOA

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2025 kl. 00:47:34Varje dag slutar min dator att funka för att jag laddar ner saker

Varje blir jag jätte arg över det  😭😭😭😭😭😭😭

Rensa hårddisken eller kolla drivrutinerna, är det en gammal dator är det nog inte så könstigt

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 28 februari 2025 kl. 11:03:38Rensa hårddisken eller kolla drivrutinerna, är det en gammal dator är det nog inte så könstigt
Jag tror mer på att hårddisken (i synnerhet C-disken) är full, och det är ju i så fall ett lättlösligt problem. :)

gstone

vore trevligt om säsong 1 av  Zack och Codys ljuva hotelliv hade svenskt tal på disney plis ::) :(

gstone

gstone

Citat från: gstone skrivet  7 mars 2025 kl. 17:11:18

Den här video har en jättebra poäng det är väldigt trist att Disney sluta gör saker som  Askungen 3 – Det magiska trollspöet  och Förtrollade äventyr – Följ dina drömmar eller Herkules och Lilla Sjöjungfrun serienerna det gör mig ledsen :(

Skokaka

Suck, han kommer inte att orka... Nåja. ::)