Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Jag skaffade Super Smash Bros. Ultimate idag. :) (Är det förresten bara två utav Super Smash Bros. spelen som har en story? Tja, jag vet inte...)

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 26 februari 2025 kl. 22:40:04Jag skaffade Super Smash Bros. Ultimate idag. :) (Är det förresten bara två utav Super Smash Bros. spelen som har en story? Tja, jag vet inte...)
Ja, när det gäller "Story mode" så är Ultimate ett av två spel i serien som innehåller det som spelläge. Det andra andra är Super Smash Bros Brawl till Wii.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Jana Tornehave har en väldigt speciell röst hon har en riktig champagne och whisky röst

Hon låter som rökare .

jag tänker någon som Tallulah Bankhead när jag hör henne

MOA

Nu har jag börjat spela Minecraft igen & det går bra att bygga upp tidigare förlorade världar

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 19:01:53Nu har jag börjat spela Minecraft igen & det går bra att bygga upp tidigare förlorade världar
PGA nya filmen ?

gstone

Jag ska faktiskt se Spermageddon imorgon 

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 19:36:37PGA nya filmen ?
Helt orelaterat, jag kör ett mod på Technic Launcher, en dag kommer jag köra dom andra moddarna också. Om jag bara kunde få moddarna i Amnesia att funka för jag har några jag aldrig har spelat

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 20:01:58Om jag bara kunde få moddarna i Amnesia att funka för jag har några jag aldrig har spelat
lycka till

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 20:29:13lycka till
Har frågat er men inte fått svar så hoppas någon svarar mig nu

gstone

Ole Ornered var jättebra i Spermageddon

MOA

Polska dubbningen av Ed, Edd & Eddy låter så bra att det är oroväckande, är lite orolig

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 mars 2025 kl. 16:02:50Polska dubbningen av Ed, Edd & Eddy låter så bra att det är oroväckande, är lite orolig
Kul för polackerna  :)

gstone

Fotade Spermagdoon credits  :D ;D

DingoPictures2005