Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Citat från: gstone skrivet  4 mars 2025 kl. 10:02:13tänk vad man gör för pengar ;D
Dömer inte vi måste alla få mat på bordet ;D

gstone

dreamworks tänkte göra en animerad Smaplot film

här är koncept art

blev aldrig av tyvärr

Monty Python and the Holy Grail som animerad film hade varit kul :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 mars 2025 kl. 10:05:20Dömer inte vi måste alla få mat på bordet ;D
Så sant, fast Wabuu behöver ingen mat på bordet; då han är en fiktiv figur... ;)

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 mars 2025 kl. 10:05:20Dömer inte vi måste alla få mat på bordet ;D
Man kan ju dock välja bland rollen.

gstone

Live action Powerpuff pinglorna pilot såg ut att vara so bad it's good 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gstone

Jag ska  skaffa den äldre snövir dvdn s¨jag kan ta mig en nämare lysing på spegelens röst

( den nya dvd har ingen meyn på svenka)

MOA

Idag på Mario dagen firar Fuskgubben 40 årsjubileum. Jag spelade alla Mario spel jag ägde, såg Mario filmen & tittade på Mario programmen, en mycket händelserik dag för mig & Fuskgubben

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2025 kl. 15:01:31Idag på Mario dagen firar Fuskgubben 40 årsjubileum. Jag spelade alla Mario spel jag ägde, såg Mario filmen & tittade på Mario programmen, en mycket händelserik dag för mig & Fuskgubben
Glad Mario Dag! :D

MOA

Disneyfantasten

gstone

Jag kanske kommer få ett vanligt job på ett mat leverans företag  :)

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 mars 2025 kl. 13:40:39Jag kanske kommer få ett vanligt job på ett mat leverans företag  :)
Har jag också sökt, om inte får jag jobba i köket, svaret kommer till hösten