Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

Will Siv och 5 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  4 mars 2025 kl. 11:01:30Vad heter Ernst som har program på TV? Aldrig sett honom men hört att programmet är populärt
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ernst_Kirchsteiger
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  4 mars 2025 kl. 20:52:36Grattis Adrian Brody och Adriana Caselotti.
Hon hade helt säkert inte gillat Snövit remaken om hon hade levt idag, Disney vrider sig i graven

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  4 mars 2025 kl. 21:02:22Hon hade helt säkert inte gillat Snövit remaken om hon hade levt idag, Disney vrider sig i graven
Med tanke på att filmen inte ens har haft premiär i hemlandet än, så att ingen utanför en väldigt begränsad testpublik ens har sett filmen och vet om den är bra eller dålig, så är det väl alldeles för tidigt att ens spekulera i något sådant.

Men ska jag vara helt uppriktig tror jag nog inte att Walt Disney hade varit jätteförtjust i live-actionremakes överlag, eller ens uppföljare för den delen - men det mer riktat mot konceptet överlag än på just Snövit...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 mars 2025 kl. 21:25:52Med tanke på att filmen inte ens har haft premiär i hemlandet än, så att ingen utanför en väldigt begränsad testpublik ens har sett filmen och vet om den är bra eller dålig, så är det väl alldeles för tidigt att ens spekulera i något sådant.

Men ska jag vara helt uppriktig tror jag nog inte att Walt Disney hade varit jätteförtjust i live-actionremakes överlag, eller ens uppföljare för den delen - men det mer riktat mot konceptet överlag än på just Snövit...
Adriana är också den minst gillade rösten till en Disney prinsessa, den första borde ha mer respekt

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  4 mars 2025 kl. 21:31:53Adriana är också den minst gillade rösten till en Disney prinsessa, den första borde ha mer respekt
Nu förstår jag inte alls vad du menar - om Adriana Caselotti inte varit omtyckt, så har det i så fall helt gått mig förbi... Någon källa på det påståendet?

Och hon kan ju inte gärna visa någon respekt just nu, då hon varit död i flera decennier...

Simon Axelsson

Citat från: Will Siv skrivet  4 mars 2025 kl. 20:52:36Grattis Adrian Brody och Adriana Caselotti.
Inte för att vara sån, men hans namn stavas Adrien. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 mars 2025 kl. 21:41:22Inte för att vara sån, men hans namn stavas Adrien.
Det har du så rätt i - inte minst med tanke på att han precis vunnit Oscar, så förtjänar han nog att ha sitt namn rättstavat överallt. :)

Will Siv

- what.

MOA

Ebba Grön & Ebbe hade namnsdag igår

MOA

Idag har Camilla Läckberg namnsdag som skriver som Nicke Lilltroll pratar :D

Will Siv

Grattis Camilla Henemark
Citat från: MOA skrivet  7 mars 2025 kl. 23:36:16Idag har Camilla Läckberg namnsdag som skriver som Nicke Lilltroll pratar :D
- what.

MOA

I förrgår var det Saga & Siv, igår var det Torbjörn & Torleif, idag är det Ada & Edlas namnsdag

BPS

Ingen riktig namnsdag men grattis till MAR10

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2025 kl. 17:20:12I förrgår var det Saga & Siv, igår var det Torbjörn & Torleif, idag är det Ada & Edlas namnsdag
Så... Kanske Will Siv räknas i förrgår...

Skokaka

Citat från: BPS skrivet 10 mars 2025 kl. 17:39:32Ingen riktig namnsdag men grattis till MAR10
Undrar förresten varför det är 10 i namnet, men ja, grattis.