Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2025 kl. 21:35:01Suck, han kommer inte att orka... Nåja. ::)
Övelev Mariodagen imorgon ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2025 kl. 22:01:31Övelev Mariodagen imorgon ;D
Hoppas att du även kommer att orka läsa överraskningen.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2025 kl. 22:06:10Hoppas att du även kommer att orka läsa överraskningen.
Låter som en stor överraskning

MOA

Det är ett rent helgerån att Barney Granit & Wilma Flinta inte står med på Dick Erikssons & Irene Lindhs Wikipediasidor!

BPS

Citat från: MOA skrivet 19 mars 2025 kl. 17:08:02Det är ett rent helgerån att Barney Granit & Wilma Flinta inte står med på Dick Erikssons & Irene Lindhs Wikipediasidor!
Någon måste ha sett ditt inlägg för det stämmer inte längre.

MOA

Citat från: BPS skrivet 19 mars 2025 kl. 17:22:15Någon måste ha sett ditt inlägg för det stämmer inte längre.
Tack för att ni fixar helgerån, fattar inte hur det inte stått där tidigare

BPS

Jag bor i en helt nyrenoverad lägenhet i ett hus som är helt nyrenoverat ändå sitter jag här utan elektricitet för att säkringspropparna gått... kollade på min lokala butik men de har tydligen inte köpt in proppar på flera år...

MOA

Desto mer Jonathan Potts Link pratar vill jag bara ge han en snyting!

gstone

Jag saknar Ewa Fröling  , kan hon komma tillbaka och börja dubba igen !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 mars 2025 kl. 20:37:40Jag saknar Ewa Fröling  , kan hon komma tillbaka och börja dubba igen !
Är hon inte gammal nu, typ över 70?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 29 mars 2025 kl. 21:32:23Är hon inte gammal nu, typ över 70?
Hon är 72, men det är ju ändå inte gammalt när det gäller skådespelare; där frilansande sådana sällan går efter traditionell pensionsålder.

Men jag hittar inget som tyder på att Ewa gjort något i skådespelarväg på flera års tid, vare sig svenska filmer, TV-serier, teaterpjäser eller dubbningar. De senaste åren verkar hon istället ha satsat på att bli författare, och hon har skrivit tre romaner sedan 2021. Så hon har nog ärligt talat inte haft tid att skådespela på senare tid. :)

DingoPictures2005

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2025 kl. 05:45:21Hon är 72, men det är ju ändå inte gammalt när det gäller skådespelare; där frilansande sådana sällan går efter traditionell pensionsålder.

Men jag hittar inget som tyder på att Ewa gjort något i skådespelarväg på flera års tid, vare sig svenska filmer, TV-serier, teaterpjäser eller dubbningar. De senaste åren verkar hon istället ha satsat på att bli författare, och hon har skrivit tre romaner sedan 2021. Så hon har nog ärligt talat inte haft tid att skådespela på senare tid. :)
Lite sjukt är att Clint Eastwood fortfarande skådespelare till viss del.
Clint är äldre än vad farfar är, Clint är född 1930, 10 år innan farfar levde.

DingoPictures2005

Men för att återgå, vi har en tråd om udda fåglar som dubbat och en liten udda fågel är att Ewa Fröling är speaker röst i en Disney vhs reklam (Mussemärken), vilket är udda då Ewa inte hade röstskådespelat i något annat än Pelle Svanslös och en Törnrosa musiksaga vid den tiden.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 30 mars 2025 kl. 14:29:17Lite sjukt är att Clint Eastwood fortfarande skådespelare till viss del.
Clint är äldre än vad farfar är, Clint är född 1930, 10 år innan farfar levde.
Jämngammal med min farfar som dog för 4 år sedan nu

Erika

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 30 mars 2025 kl. 14:31:31Men för att återgå, vi har en tråd om udda fåglar som dubbat och en liten udda fågel är att Ewa Fröling är speaker röst i en Disney vhs reklam (Mussemärken), vilket är udda då Ewa inte hade röstskådespelat i något annat än Pelle Svanslös och en Törnrosa musiksaga vid den tiden.
Hon medverkade redan 1978 i en dubbning.