Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 19 mars 2025 kl. 23:32:42Även Josefine Bornebosch har namnsdag idag
För att inte tala om allas vår @Ovanliga dubbningar. :)
(Visserligen är det egentligen Josefina och inte Josefin som har namnsdag, men eftersom det inte finns någon dag med Josefin brukar de flesta räkna in det namnet till samma dag)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 mars 2025 kl. 00:47:24För att inte tala om allas vår @Ovanliga dubbningar. :)
(Visserligen är det egentligen Josefina och inte Josefin som har namnsdag, men eftersom det inte finns någon dag med Josefin brukar de flesta räkna in det namnet till samma dag)
Ja Josefine hade namnsdag igår en gång i tiden & har fortfarande inofficiell namnsdag

Will Siv

Grattis Joakim Von Anka, Joakim Jennefors, Joakim Tidermark, Kim Possible, Kim Sulocki, Kim Anderzon, Kim Novak och Kim Wilde.
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2025 kl. 20:59:09Grattis Joakim Von Anka, Joakim Jennefors, Joakim Tidermark, Kim Possible, Kim Sulocki, Kim Anderzon, Kim Novak och Kim Wilde.
De svenska rösterna till SvampBob och Bläckvard delar namnsdag, lol. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 mars 2025 kl. 21:13:28De svenska rösterna till SvampBob och Bläckvard delar namnsdag, lol. ;D
Tänkte aldrig på att namnet är en kortare version

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 20 mars 2025 kl. 22:00:52Tänkte aldrig på att namnet är en kortare version
Samma med mig.

gstone

min namnsdag är nästa vecka ;D

Will Siv

Grattis Bengt Feldrich, Bengt Järnblad och Benke Skogholt.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 21 mars 2025 kl. 23:30:19Grattis Bengt Feldrich, Bengt Järnblad och Benke Skogholt.
Min gammelmorbror hette Bengt men han har varit död i 18 år nu

Will Siv

Grattis Kenneth Mildoff, Kenneth Branagh, och Kent Agent,
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 22 mars 2025 kl. 20:59:25Grattis Kenneth Mildoff, Kenneth Branagh, och Kent Agent,
Kenneth Milldoff är bäst & var evigheter sedan jag såg Kent Agent. När var senaste gången det gick på TV?

gstone

Idag är det min namnsdag  :)

MOA

Gerda & Gerd hade namnsdag igår, gammalmodiga namn

Will Siv

Grattis Gabriel Oddenhammar, @gstone, Rafael (TMNT) och Rafael Edholm.
- what.