Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: gstone skrivet  6 april 2025 kl. 21:09:11det känns som invandring är typ åtminstone 50 % av allt vad den nuvarande borgar regeringen partar om

Är den fråga verkligen så mycket ?

Påverkar detta sverige så mycket ?

Har vi inte andra( större) Problem ?
Absolut, arbetslösheten t.e.x

Men också det som händer i USA och hur det påverkar oss

Och jag är mer orolig över dom som blir deporterade/utvisade (helt utan anledning)
- what.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet  6 april 2025 kl. 21:17:49Men också det som händer i USA och hur det påverkar oss
Det var ju faktiskt exakt det exempel jag skulle ge
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  6 april 2025 kl. 21:17:49Absolut, arbetslösheten t.e.x

Men också det som händer i USA och hur det påverkar oss

Och jag är mer orolig över dom som blir deporterade/utvisade (helt utan anledning)
Är arbetslös & försökt fråga efter jobb men dom svarar bara nej. Det kan finnas en ingång men ingen aning om hur den funkar än

MOA

Vad i hela Mezzabotta Paiola är detta för bullshit? Inte könstigt att han blivit bannlyst

gstone

Jag för inte  ens säga till när folk är elals och gör fel :'( :'(

Historielektions Soveren

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 16:51:04Jag för inte  ens säga till när folk är elals och gör fel :'( :'(
Det får du, men inte med personangrepp
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

gstone

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  7 april 2025 kl. 18:07:34Det får du, men inte med personangrepp
Sluta provar mig då !!

Folk ska banne mig vara trevlig särkilt när jag redan är på dåligt humor

är det minsta jag förtjänar

Historielektions Soveren

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 18:14:44Sluta provar mig då !!

Folk ska banne mig vara trevlig särkilt när jag redan är på dåligt humor

är det minsta jag förtjänar
Kasta inte sten i glashus.
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

gstone

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  7 april 2025 kl. 18:07:34Det får du, men inte med personangrepp
jag trött på att vända andra kinden till när folk bara är otrevlig och dryga på forumet

och sen är det jag som får skulden , riktigt elaka :(

gstone

gstone

gstone

gstone

När Ardaman jobbade med Dramworks Jeffrey Katzenberg ofta med bra input och goda råd, men Aradman lysande sällan på Katzenbergs råd , till slut skilde sig Dreamworls animation och Aardman Animations

BPS

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 22:31:27När Ardaman jobbade med Dramworks Jeffrey Katzenberg ofta med bra input och goda råd, men Aradman lysande sällan på Katzenbergs råd , till slut skilde sig Dreamworls animation och Aardman Animations
De förstod inte varandra, jag vet inte om det var bra råd egentligen han ville ju få bort det brittiska och det är ju svårt när det gäller Aardman.

DingoPictures2005

Allt är förstört.
Jag kommer aldrig kunna må bra känner mig dels förnedrad och utanför.
Jag vill inte skriva skit som jag är ledsen för helt offentligt men måste i detta fall då jag för känner att allt är förstört, tydligen så tycker de inkompetenta idioterna på Trafikverket att man behöver glasögon om man har svårt att läsa och se på väldigt långt håll.
Jag hade kunnat ta detta om det inte var för det faktum att de jävla glassögonen de kräver kostar runt 5-6000 kronor.
Jag känner att jag har en väldigt bra ekonomi men här kommer 6000:- ur mina besparingar som jag vill ha till att uppfylla min drömmar om ett bättre liv gå åt till.
Sedan så tycker dessa inkompetenta idioterna på Trafikverket att om man lyckas med ett syntest som 18 åring men om man får sämre syn när man blir äldre att det då är ok att köra med synnedsättning.
Jag känner mig både ilsken och väldigt förnedrad över detta och jag känner att livet nästan inte är värt att leva.
Jag hade som dröm att i år kunna uppfylla min dröm om ett bättre liv hade alla ekonomiska förutsättningar innan den här skiten kom upp, känner mig så jävla missnöjd och ledsen med mitt liv att det är oförståeligt för någon att förstå, och nu gör dessa idioter en sådan här bedömning som är väldigt förnedrande och kränkande mot mig, men värsta är ju att andra med liknande väldigt enklare synnedsättningar som får det i äldre dagar får köra bil utan svindyra glasögon.
Körkortet kommer mamma och pappa betala men till detta går 5000:- ur mina besparingar åt, vad som är värre är att jag passerad samma test som 18 åring men då blev jag dömd av någon idiot till läkare som dömde mig baserat på gamla journaler.
Livet är fan piss och nu är allt är förstört för all framtid.